Erfaring med Orient M-Force Beast, eller Orient generelt?

Medlem
12. juni 2011
Fant en virkelig fin Orient på Creationwatches, nemlig en Orient M-Force Beast med blå skive. Er det noen som har en M-Force og kan gi litt tilbakemedling den, eller på Orient generelt?

Legger ved en liten video fra Youtube slik at dere kan se det fine fargespillet i skiven:

[video=youtube_share;CvXO-o2EzaM]http://youtu.be/CvXO-o2EzaM[/video]

Redigert:
Tja, har en Mako XL som jeg har gode erfaringer med. ;)
Flott beater.
Kommer nok til å bli lagt ut for salg om en liten stund hvis du er interessert.

Du får veldig mye klokke for pengene ved å kjøpe en Orient.

Tja, har en Mako XL som jeg har gode erfaringer med. ;)
Flott beater.
Kommer nok til å bli lagt ut for salg om en liten stund hvis du er interessert.

Du får veldig mye klokke for pengene ved å kjøpe en Orient.

Takk for infoen Pasop :) Men jeg skal kjøpe meg en Orient M-force Beast, pluss muligens en Bambino :)

Har en M-Force. Nøgd++. Ubrukelig end links på lenke som følger. Og 23mm lugwidth gjer det litt vanskelig å få reimer/ny lenke. Men som nemnt over, Orient gir masse for penga. M'Force får mye velfortjent skryt....

Har en M-Force. Nøgd++. Ubrukelig end links på lenke som følger. Og 23mm lugwidth gjer det litt vanskelig å få reimer/ny lenke. Men som nemnt over, Orient gir masse for penga. M'Force får mye velfortjent skryt....

Ok, har du den forrige modellen du siden lugwidthen er 23mm? Mener den jeg skal kjøpe har 24mm.....

Redigert:
Ok, har du den forrige modellen du siden lugwidthen er 23mm? Mener den jeg skal kjøpe har 24mm.....

Denne ja. Frå 2013 så vil ikkje kalle den gammel, men leste på eit forum at 23mm skulle endrast til 24mm, så kan vere det er gjort?

Har og eigd Mako XL.

Edit: Synes forøvrig reservegangindikatoren er plassert bedre på modellen eg har enn den du linker til.

Redigert:

Denne ja. Frå 2013 så vil ikkje kalle den gammel, men leste på eit forum at 23mm skulle endrast til 24mm, så kan vere det er gjort?

Har og eigd Mako XL.

Edit: Synes forøvrig reservegangindikatoren er plassert bedre på modellen eg har enn den du linker til.

Er 24mm på den jeg linket til ja :)

Det skal jeg gjøre, men Creationwatches ble selvsagt utsolgt for den her om dagen, så får vente til den kommer inn igjen :)

@PepsiMax
Handlet?
Fekk nett inn en Orient Star GMT.
Orient Star holder høyere kvalitet enn Orient virker det som.
Alt virker bedre "skrudd", bedre finish all way og klokken går mer korrekt:)

Annen pris då seff...

Oddemann

Redigert av en moderator:
@PepsiMax
Handlet?
Fekk nett inn en Orient Star GMT.
Orient Star holder høyere kvalitet enn Orient virker det som.
Alt virker bedre "skrudd", bedre finish all way og klokken går mer korrekt:)

Annen pris då seff...

Oddemann

DA har jeg fått ut fingeren og bestilt klokken :) De har vært fri for den titt og ofte, men nå hadde den heldigvis inne :) Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet....

Redigert av en moderator:
Fant en virkelig fin Orient på Creationwatches, nemlig en Orient M-Force Beast med blå skive. Er det noen som har en M-Force og kan gi litt tilbakemedling den, eller på Orient generelt?

Legger ved en liten video fra Youtube slik at dere kan se det fine fargespillet i skiven:
Noe sent inn i tråden, men jeg har en del erfaring med noen Orientmodeller:

- Orient Mako - en minireview med masse bilder
- Orient New Mako - review/sammenlikning, med bilder
- Orient GMT/24H - review med masse bilder