Erfaring med reiseetui fra TS-Shop?

Anbefaler nederste dersom beskyttelse er prioritet. Masse padding og klokken ligger som støpt.

Jeg reiser stort sett med "kun" to klokker (hvis det ikke er snakk om GTGs), og da er det dette etuiet jeg benytter. Etuiet i saffiano-lær er naturligvis mye stiligere, men krever at klokken pakkes sammen med noe mykt dersom du ser for deg at etuiet kan bli utsatt for støt.

Alternativt kan du jo lete etter et Breitling-serviceetui på bukta. Dette gir nok like god beskyttelse, men er litt mer bulky.

Ser at jeg ikke henger nok på TS-shop - det hardcase reiseetuiet ser helt perfekt ut. Bestilling kommer :)

Jeg har ofte en klokke på armen og en i vesken på reiser, og det blir mye jallaløsninger for å beskytte klokke nummer to.

Anbefaler nederste dersom beskyttelse er prioritet. Masse padding og klokken ligger som støpt.

Jeg reiser stort sett med "kun" to klokker (hvis det ikke er snakk om GTGs), og da er det dette etuiet jeg benytter. Etuiet i saffiano-lær er naturligvis mye stiligere, men krever at klokken pakkes sammen med noe mykt dersom du ser for deg at etuiet kan bli utsatt for støt.

Alternativt kan du jo lete etter et Breitling-serviceetui på bukta. Dette gir nok like god beskyttelse, men er litt mer bulky.

Fungerer denne også med klokker som har butterfly clasp og dermed stivere lenke enn Rolex modellene hvor man ikke kan legge kassen flat mot låsen slik som på bilde ? @Fyrsten

Redigert av en moderator:
Jeg har den hardcasen og har brukt den til å ha RO med butterflyclasp, ikke noe problem. Jeg har da ikke hatt noen annen klokke i den samtidig, men er sikkert ikke noe problem det heller ;)