Hei,
Jeg har en PAM233 som dessverre har stoppet før den ble 2 år gammel.
Uret er ikke kjøpt hos Bjerke, og de ønsker 2500 for å sende det til Panerai servicesenter i Amsterdam (Bjerke server som kjent ikke inhouse Panerai urverk selv).
Ut over dette kommer prisen på en eventuell service om problemet ikke kvalifiserer til garantisak.
Jeg besøker ofte Stockholm med jobb og har også undersøkt der, men Nymans server heller ikke inhouse Panerai urverk, og ønsker 1500 for tilsvarende sending til Panerai.
Jeg har tidligere opplevd at elementer har blitt "lost in translation" ved å ha Bjerke som mellomledd i garantisak (da med IWC ur kjøpt hos dem), så er litt avventende med å kjøpe denne tjenesten på min Panerai.
Er det noen som har erfaring med å sende direkte til servicesenteret i Amsterdam selv?
Jeg har en PAM233 som dessverre har stoppet før den ble 2 år gammel.
Uret er ikke kjøpt hos Bjerke, og de ønsker 2500 for å sende det til Panerai servicesenter i Amsterdam (Bjerke server som kjent ikke inhouse Panerai urverk selv).
Ut over dette kommer prisen på en eventuell service om problemet ikke kvalifiserer til garantisak.
Jeg besøker ofte Stockholm med jobb og har også undersøkt der, men Nymans server heller ikke inhouse Panerai urverk, og ønsker 1500 for tilsvarende sending til Panerai.
Jeg har tidligere opplevd at elementer har blitt "lost in translation" ved å ha Bjerke som mellomledd i garantisak (da med IWC ur kjøpt hos dem), så er litt avventende med å kjøpe denne tjenesten på min Panerai.
Er det noen som har erfaring med å sende direkte til servicesenteret i Amsterdam selv?