Hei
Har en speedmaster sapphire (kjøpt på finn. Klokken er kjøpt 2019 norsk AD) som jeg fikk tilbake fra swatch group forrige uke. Han sa de hadde tatt en full service på den. 2 ganger denne uken har viseren på timekronografen ikke gått tilbake til 12 da jeg har restatt den. Dette blir da 3. gangen denne er inne på 3 måneder.
Første gang sendte jeg den fordi sekundviseren til krono ikke var rett på 12. Da jeg fikk den tilbake stoppet den opp 2 ganger ila en dag. Urmakeren sa han fant et bøyd hjul. Nå blir det 3. gangen. Er det noen som har erfaring med swatch group her? Kan man kreve noe nå som det er 3. gang den må inn?
Har en speedmaster sapphire (kjøpt på finn. Klokken er kjøpt 2019 norsk AD) som jeg fikk tilbake fra swatch group forrige uke. Han sa de hadde tatt en full service på den. 2 ganger denne uken har viseren på timekronografen ikke gått tilbake til 12 da jeg har restatt den. Dette blir da 3. gangen denne er inne på 3 måneder.
Første gang sendte jeg den fordi sekundviseren til krono ikke var rett på 12. Da jeg fikk den tilbake stoppet den opp 2 ganger ila en dag. Urmakeren sa han fant et bøyd hjul. Nå blir det 3. gangen. Er det noen som har erfaring med swatch group her? Kan man kreve noe nå som det er 3. gang den må inn?