Erfaringer med Beco Boxy Fancy Brick windere

Medlem
2. okt. 2010
Sted
Oslo
Er det noen andre enn meg som har store problemer med Boxy sine Fancy Brick-windere? Har kjøpt til sammen åtte stykker opp igjennom, og seks av dem(!) har sluttet å virke etter et halvt til ett år. Feilen er alltid den samme - de har strøm og det lyser, men de går ikke rundt.

Har jeg vært ekstremt uheldig med en serie (har kjøpt fra klokkegiganten.no) eller er de faktisk så crap?

Redigert:
Er det noen andre enn meg som har store problemer med Boxy sine Fancy Brick-windere? Har kjøpt til sammen åtte stykker opp igjennom, og seks av dem(!) har sluttet å virke etter et halvt til ett år. Feilen er alltid den samme - de har strøm og det lyser, men de går ikke rundt.

Har jeg vært ekstremt uheldig med en serie (har kjøpt fra klokkegiganten.no) eller er de faktisk så crap?
Hva er det med deg og tekniske "greier"?
Leser stadig om problemer du har med dine JLC og nå også windere. Enten er du ekstremt uheldig, ellers så er du belastet med noen skikkelige "reverserte Midas hender":eek::(
Håper du har mer hell på andre områder i livet;)

Du vil sikkert ha et ordentlig svar også. Jeg har kjøpt 6 sånne. 4 har stoppet. Så ja, drit.

• Liker
Reaksjoner: kvasbo