Erfaringer med Doxa?

Medlem
10. april 2008
Har en stund hatt lyst en litt "eksotisk" dykkerklokke, men ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg skulle kjøpe..

For en ukes tid siden dukket det opp en spennende annonse på Finn, en tilnærmet ny og ubrukt Doxa SUB - og for å gjøre en lang historie kort står denne nå og ruller rundt i winderen hjemme. Har også bestilt original gummirem fra fabrikken.

Førsteinntrykket mitt er at dette er en solid klokke, med god kvalitetsfølelse og brukerkomfort. Hvis dette inntrykket holder seg, ser jeg ikke bort fra at det havner iallefall en Doxa til i samlingen..

Er det noen andre her inne på forumet som har noen erfaringer med Doxaklokker? P.g.a. tilgjengelighet blir jo dette en klokke for de litt "spesielt interesserte"..

Setter pris på innspill.. :)

Henrik

Jeg liker de veldig godt og har mange ganger vært nære å slå til... senest for tja.. en ukes tid siden :D

Vet ikke helt om du har vært inne på doxa-forumet noen gang.. men om man ikke har lyst til å kjøpe fra før, så får man lyst av å titte rundt der!
[url="http://forums.watchuseek.com...//forums.watchuseek.com/forumdisplay.php?f=34[/url]

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt, er vel rett og slett at jeg er litt skeptisk til om man blir for fort lei utseendet, og at det i så tilfelle nok ikke er den klokken man lettest får solgt igjen + at det kanskje er litt vanskelig å skaffe deler til de :?

Mest avgjørende var nok at det for en stund siden (da jeg var i utgangspunktet var klar for å slå til) var mange misfornøyde på forumet og at servicen fra produsenten tydeligvis kunne vært bedre...

Men :!: jeg kommer nok (en gang i fremtiden) til å kjøpe en ;)

Gratulere med nyanskaffelsen!! Den gule skiven er utrolig stilig og du blir nok garantert fornøyd!