Erfaringer/meninger med denne citizen klokken ?

Tror ikke det blir så stort ;p Med tanke på at jeg har lyst på en stor klokke, har sett på noen russiske, men de er stooore. :D

Tror ikke det blir så stort ;p Med tanke på at jeg har lyst på en stor klokke, har sett på noen russiske, men de er stooore. :D

Hva er omkretsen på håndleddet ditt? 48 mm er en stor klokke og du bør ha store håndledd for at det skal funke. Har selv 17.5-18 cm og for min del er 44 mm grensen for klokkestørrelse. Synes forøvrig moten med store U-Boat klokker på 48-50 mm ser helt retardo ut, men hver sin smak. :)

Klokken så fin ut den, men personlig har jeg smertegrense på 44mm. Har prøvd klokker under 44mm også som har virket for store. Prøv før du kjøper, lett å gå på ebay-smellen (ref. Mogens:p)

Den er jo vanvittigstor, bør vel sitte på en opp i mot 9 tommers wrist for at det ikke skal se ut som en liten gutt som har lånt pappas klokke.:D:D:D

Sorry, ikke helt i min gate,- men som kjent er jo "smaken som baken,- nemlig delt" :cool:

Tror nok jeg ville gått ned noen hakk til < 45mm, og gjerne en Seiko, når du først ser østover...

Lykke til med valget! ;)

For de pengene får du fryktelig mye annet morsomt ;).

48mm er veldig, veldig stort.

Jeg har noen større klokker selv men synes at 45mm er i største laget. 42mm er egentlig perfekt for meg, men her spiller jo selvsagt mye inn.

Uansett, du bør være fryktelig sikker på at du faktisk vil ha 48mm.