Erstatter for Omega PO 42mm

Medlem
7. des. 2009
Sted
Oslo
i et anfall av sinnsykdom solgte jeg min Omega PO 42mm. Den etterlot seg et svart hull i samlingen og jeg angrer bittert. men før jeg begynner å lete etter den samme klokka vil jeg gjerne ha deres innspill, da jeg er redd for at jeg har fått en PO fiksering som hindrer meg i å se andre alternativer. Hva slags klokke ville vært en god erstatter for PO en? dvs en sports/dykker, samme prisklasse som kan være det røffe hverdagsalternativet i en samling som ellers stort sett består av mer dressy alternativer.

Takknemlig for innspill.

Jeg innser at jeg har Submariner-tourettes, men har du en Sub? ;)

Til prisen av en brukt PO? Nei

Til prisen av en ny PO? Brukt sub :)

Jeg innser at jeg har Submariner-tourettes, men har du en Sub? ;)

I concur!
Tror dette er alternativet for deg, anhostma - really!

Både med og uten dato duger.
En aldri så liten prisnyanse i favør av no-date kan jo gjøre en swap relativt behagelig for lommeboken også, vil jeg tro.

Keep us updated!:D

Jeg tenker også først på sub, men en Omega 2254.50 kan vel være et alternativ? Om du legger på noen kroner og kjøper nytt er den nye 42mm superocean heritage med grønn bezel og mesh pen. Jeg falt nesten for fristelsen da jeg fiklet på den tidligere i sommer.

Til prisen av en brukt PO? Nei

Til prisen av en ny PO? Brukt sub :)

Det var min menig også! Angrer du sterkt på at du solgte PO'en gjorde du vel kanskje en feil, og du kan vel like godt skaffe deg den på nytt:) Evt en sub eller den nye POen, men komme jo ann på hvor mye du skal bruke?

PO og Sub er sikkerstikk. Personlig har jeg også sansen for IWC aquatimer. Fint alternativ som sportslig beater og noe som skiller seg litt mer ut.

takker for innspill. jeg innser at sub menigheten er stor her inne, men jeg har aldri helt fått tenning på den. så hvis vi utelukker rolex og omega og sier at maks nypris ligger på rundt 45k. har dere noen gode forslag til erstatter da?

takker for innspill. jeg innser at sub menigheten er stor her inne, men jeg har aldri helt fått tenning på den. så hvis vi utelukker rolex og omega og sier at maks nypris ligger på rundt 45k. har dere noen gode forslag til erstatter da?

IWC Aquatimer 2000 :)

Se der ja! Den var nydelig. bra tips. dette er min nye favoritt i dykkerklassen. falt spesielt for denne.
IW376711_2011_44mm_1.jpg

noen her inne som har erfaringer med den?

Se der ja! Den var nydelig. bra tips. dette er min nye favoritt i dykkerklassen. falt spesielt for denne.
IW376711_2011_44mm_1.jpg

noen her inne som har erfaringer med den?

Nei. Har erfaring med den vanlige utgaven, og den er helt topp :) Likte veldig godt designet på den chronoen :)

Hva med den nye PO'n? Listepris på ca 37k med lenke og svart keramisk bezel. Det er en god pris for en klokke med et vinnende design og et vanvittig godt in-house verk :D

^
^
^
^

Hva med den nye PO'n? Listepris på ca 37k med lenke og svart keramisk bezel. Det er en god pris for en klokke med et vinnende design og et vanvittig godt in-house verk :D