Eski's klokker

Het var det mange godbiter jeg aldri har sett at du har brukt eller presentert.. Det er alltid veldig moro og se. Klokkeinteressen har åpenbart bitt deg hardt og det blir spennende å se hva som sniker seg inn i boksen fremover. Gratulerer med fin tråd. Jeg skal om 1-2ur begynne en tråd selv, men er ikke helt der ennå kjenner seg.. På gjensyn!

Takk takk. Har drøyd litt med å presentere selv, men kunne gjerne tenkt meg å se flere av andres samlinger så da kunne jeg jo ikke være dårligere selv.

Flott presentasjon & samling, Espen!

You`re a WIS :cool:

Takk takk.

Det får bli presentasjon på min 1000post, det er vel da som jeg forstått, man regnes som en ekte WIS?

Hadde lovet meg to ting. Ikke plexi og ikke vintage, men er så miljøskadd av forum og NURK at da denne dukket opp klarte jeg ikke si nei.

I give you sub 1680

856a75ca.jpg

Og nato

f09897a7.jpg

Og wristshot

DSC00389.jpg

Absolutt rå klokke! Gratulerer! Merker jeg begynner å bli sugen på en submariner altså. Nå skal en speedmaster (måneklokken) inn først, så blir det nok en sub etterpå!

Gratulerer med WIS-status, Espen. Og ikke minst med en kjempeflott klokke!
Føler et aldri så lite snev av misunnelse her nå.

Denne MÅ du ta med oppover i vinter.

Det var du som stakk av med den. Gratulerer med ny klokke og WIS-status :)
Var på nippet til å kjøpe den 1680-en selv, men rakk ikke å tenke meg om før klokken var solgt!

Kanonpresentasjon! Takk som deler med oss andre. Og den Rolexen var stilig..... Gratulerer!;)

Gratulerer :p

Morsomt med litt historie.

Som ferskt medlem er jeg meget imponert over hvor mye arbeid dere legger i disse trådene. Bøyer meg i støvet!

Gratulerer så mye med et upåklagelig 14060-substitutt :) Og takk for morsom presentasjon. Til å hate klokkehobbyen din synes jeg din kone er ganske så tolerant, gir deg klokker i gave og greier.