Et hav av fristelser...

S10an

Støttemedlem
Medlem
13. feb. 2014
Sted
Oslo
Hatt lyst på ny klokke en stund, tittet etter alt fra div. Rolex til Panerai. Var så innom min lokale AD for å se på nye Speedmaster '57, der fikk jeg beskjed om at de fikk inn noe nytt i dag, så da måtte jeg tilbake en tur til.

Jeg har likt denne lenge, men har også vært ting jeg ikke har likt, hovedsaklig polerte ledd på lenken. I denne versjonen er dette fikset, så da var det vel bare å slå til :) Var og er litt skeptisk til limiterte (7007 eks.) versjoner med tanke på verditap, men vi satser på at fabrikanten fortsetter hyppige prisstigninger og at de brukte følger etter, men kan være den aldri går ut også!

Så litt dårlige mobilbilder.

Posen har jo en relasjon til innholdet, ref. emnefeltet også

Merket ute av posen, nok en stor boks fra Omega

Lett kode på boksen

I give you Omega Seamaster 300M Spectre, usikre kilder sier at Norge får 8 stk av 7007 totalt.
Endringer fra den vanlige er lollipop sekundviser, børstet lenke, litt større Omega-logo og noen ørsmå hint til Mr. Bond på baksiden.

Wristshots

Baksiden

Takk for titten! :)

Redigert:
Gratulerer med tidenes kuleste Bond klokke :)
Må også tilføye at de nye boksene øker virkelig kvalitetsinntrykket, tommel opp til Omega

• Liker
Reaksjoner: S10an
Gratulerer med virkelig fin Seamaster! Dette er en svært vellykket utgave med sine børstede midtledd og lollipop, lekkert :)

• Liker
Føler ofte at lim eds byr på håpløse gimmicker men denne er jo en ren innertier! Gratulerer med kanonklokke. Edit: har måttet scrolle opp flere ganger for å kikke mer på den sekundviseren :)

• Liker