Et livstegn fra en stresset student

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
Hos meg er det fullt eksamenskjør om dagen, så har ikke puslet med klokker på lenge. Ei heller hatt tid til å følge med på forumet her..

Så tenkte det var på tide å lage en tråd, muligens mest for å bekrefte at jeg ikke har glemt dere. ;)

I dag satte jeg nesen mot Tore og Doxaen han har liggende ute for salg. Tore viste seg å være en hyggelig kar (og en dyktig selger?) så jeg fikk tilbudet om å låne med meg Doxaen hjem for å få prøvd litt skikkelig. Takket selvsagt ikke nei til det.

Flyttet først over Doxaen til en zulu slik at jeg kunne ha den på hånden mens jeg tilpasset lenken.

Untitled by rousp1, on Flickr

Endelig kunne leseplanen brukes til noe fornuftig:

Dere med falkeblikk og elefanthukommelse observerte kanskje Breitlingen min på lenke, mens dere tenkte: "Hadde ikke han den på gummi a?"
Det er selvsagt helt korrekt. For en liten uke siden var jeg å snopet en lenke til denne. Litt venting ble det, da den måtte bestilles fra Sveits. Syntes det var verdt det når den kom.

Den ble en helt annen klokke med lenke, mye mer Breitling. Så kjekt å kunne veksle litt.

Etter hvert var justeringene unnagjort og Doxaen kom på armen med lenke:

Så får vi se om Tores plan går i boks.. Det siste han sa før jeg stakk var "Og går det som det gikk med meg, så ser jeg aldri den Doxaen igjen!"

Så får vi se på det.. Problemet er at han lot meg prøve en Marathon mens vi pratet også.. Den fristet også en del.. Så har jeg jo sagt i lang tid at neste uret blir en Rolex... Eller en Rado.. Eller Cartier.. Dere kjenner regla..!

Men, nå får jeg sette meg tilbake på pulten og gjøre som leseplanen min sier..! Ha en strålende dag. :cool:

Her er det bare å tømme feriekontoen. Det blir sikkert en strålende sommer i Norge uansett;)

Doxaen kompletterer på en måte Breitlingen. Sistnevnte så forresten meget bra ut på lenke!:p

Er VELDIG misunnelig på at du faktisk klarer å lese.. Jeg er sjanseløs, eksamen imorgen, og kan ikke helt se hvordan jeg skal unngå en F...

Breitlingen passet veldig bra på lenke!

Klokkerent rousp, Doxaen er blant de aller feteste diverne og den sitter jo som et skudd!

Gjør seg med lenke på Breitlingen også:)

Go for it! Den Doxaen er drittøff i sort :)

Og SO II ble knallfin på lenke... Jeg vil ha den tilbake! :p

For å ikke forstyre lesingen med tenking på kjøp/ikke kjøp er det vel bare å klinke til ;) Breitlingen ble meget bra på lenke btw :) Lov å spørre hva du måtte ut med for lenken?

Doxaen kompletterer på en måte Breitlingen. Sistnevnte så forresten meget bra ut på lenke!:p

Skummel argumentasjonsrekke du starter der! ;) Heldigvis har jeg alt to divere, så burde jo helst sett på et annet type ur. ;)

Er VELDIG misunnelig på at du faktisk klarer å lese.. Jeg er sjanseløs, eksamen imorgen, og kan ikke helt se hvordan jeg skal unngå en F...

Breitlingen passet veldig bra på lenke!

Lykke til og tusen takk! :) Hemmeligheten er å ikke egentlig lese når en sier at en leser. :p ;)

Her er det bare å tømme feriekontoen. Det blir sikkert en strålende sommer i Norge uansett;)

Feriekonto? Den ble omdøpt til klokkekonto for en god stund siden.. Nå må jeg søke klokkekontoen tillatelse før jeg reiser på ferie..

For å ikke forstyre lesingen med tenking på kjøp/ikke kjøp er det vel bare å klinke til ;) Breitlingen ble meget bra på lenke btw :) Lov å spørre hva du måtte ut med for lenken?

Basert på den logikken kjøpte jeg motorsykkel.. Tror jeg har brukt opp "forstyrre lesingen" argumetet for en god stund framover! :p

Du må bare spørre hva jeg betalte for lenken. Sannheten er at jeg ikke husker helt. Den var ikke dyr for å være lenke, men den kostet nok. :p Lurer på om det var 3800,-?

Kjøp Doxaen! Jeg solgte den til Tore. Et praktfult ur!
Hvis det er verdt noe; den bodde et halvt år ved siden av en Milsub.:D

Kjøp Doxaen! Jeg solgte den til Tore. Et praktfult ur!
Hvis det er verdt noe; den bodde et halvt år ved siden av en Milsub.:D

Hehehehe, bedre provenanse skal en lete litt etter. :p

Keep up the good work!
Unn deg den Doxa'n i premie!
:D

Faktisk, så skulle jeg hatt en premie når jeg kjenner etter. :roll: :mrgreen:
Men.. Det ble ikke Doxaen.

Ikke det at det var noe feil med Doxaen, det var en flott klokke og som flere har bemerket passet den hånden min veldig bra. Det var bare det at den søte musikken uteble.. Tror rett og slett at timingen er feil. Jakten på noe annet fortsetter!

Uansett må jeg takke Tore for titten og de to klokkepratene vi nå har hatt. :)