En riktig lekkerbisken er kommet i hus....
En flott eske....
... med en enda flottere innerboks....
... bruksanvisning og sertifikater følger også med ...
.... hva skjuler seg inni her mon tro ....?
.... Breitling Superocean Heritage Chronograph LE ....
Papirer, bokser og klokka .....
Da jeg ikke er så veeldig god på å skrive reviews, så tar jeg heller med litt info...
Breitling Superocean Heritage Chronograph LE er laget i forbindelse med Breitlings 125 års jubileum.
Den kommer i tre versjoner/urskiver; Black Volcano, Silver og Gun Stratus Blue (!). Hver av disse er produsert
i 1000 eksemplarer.
Breitling logoen på urskiven er i 18k gull, den måler 46 mm og er vannavstøtende til 200 meter. Inni så er det et
ETA 7753 verk, 30 minutters kronograf som er COSC sertifisert.
I følge AD så er det 15 stk av denne versjonen i norden (kan være et salgstriks...), dette eksemplaret er nr 393/1000...
Men la meg ikke kjede dere med masse tekst. Et bilde sier mer enn tusen ord, så kos dere med bildene heller....
Takk for oppmerksomheten
En flott eske....
... med en enda flottere innerboks....
... bruksanvisning og sertifikater følger også med ...
.... hva skjuler seg inni her mon tro ....?
.... Breitling Superocean Heritage Chronograph LE ....
Papirer, bokser og klokka .....
Da jeg ikke er så veeldig god på å skrive reviews, så tar jeg heller med litt info...
Breitling Superocean Heritage Chronograph LE er laget i forbindelse med Breitlings 125 års jubileum.
Den kommer i tre versjoner/urskiver; Black Volcano, Silver og Gun Stratus Blue (!). Hver av disse er produsert
i 1000 eksemplarer.
Breitling logoen på urskiven er i 18k gull, den måler 46 mm og er vannavstøtende til 200 meter. Inni så er det et
ETA 7753 verk, 30 minutters kronograf som er COSC sertifisert.
I følge AD så er det 15 stk av denne versjonen i norden (kan være et salgstriks...), dette eksemplaret er nr 393/1000...
Men la meg ikke kjede dere med masse tekst. Et bilde sier mer enn tusen ord, så kos dere med bildene heller....
Takk for oppmerksomheten