BR Jesper Geisler / DK
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.703 Sted Oslo / / Bergen 24. okt. 2009 #2 Først vil jeg ønske deg velkommen til Tidssonen ! Skriv gjerne en kort presentasjon av deg selv under "snikk snakk". Deretter må jeg si meg imponert over de utrolig flotte bildene ! Spesielt likte jeg bildet med etsingen av Rolex-kronen !
Først vil jeg ønske deg velkommen til Tidssonen ! Skriv gjerne en kort presentasjon av deg selv under "snikk snakk". Deretter må jeg si meg imponert over de utrolig flotte bildene ! Spesielt likte jeg bildet med etsingen av Rolex-kronen !
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 24. okt. 2009 #3 WOW!! For noen nydelige bilder! Ren nytelse sammen med morgenkaffen! Velkommen til forumet!
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.359 Sted Oslo 24. okt. 2009 #4 Velkommen til forumet! Det der var ikke "et par billeder", det var en hel masse bilder! Og veldig flotte bilder attpåtil!
Velkommen til forumet! Det der var ikke "et par billeder", det var en hel masse bilder! Og veldig flotte bilder attpåtil!
H hannover_dk Medlem 22. juni 2009 Innlegg 66 24. okt. 2009 #5 Ja det er afgjort en af danmarks bedste ur-fotografer - alt i naturliglig lys - og et dejligt syn vh
Santos-Dumont Medlem 14. feb. 2008 Innlegg 1.553 Sted Oslo 24. okt. 2009 #6 Fantastisk flotte bilder. Og et godt argument for å bruke noen ekstra kroner på ur. Når man ser finishen i de enkelte detaljene, så skjønner man at det koster mer for en Rolex enn en Timex.
Fantastisk flotte bilder. Og et godt argument for å bruke noen ekstra kroner på ur. Når man ser finishen i de enkelte detaljene, så skjønner man at det koster mer for en Rolex enn en Timex.