Det er vel ikke å legge skjul på at jeg har flippet en del klokker i det siste.
Resultatet av dette er at dagens valg av klokke er en smule kjedelig...for å si det mildt. Det er greit å ha noen klokker å rotere mellom.
Det faktum at man i tillegg har total mangel på impulskontroll gjør ikke saken noe bedre, og jeg har nok angret litt på noen av valgene jeg har gjort i det siste.
Jeg har vært på utkikk etter en grei hverdagsbeater en stund nå. Kriteriene mine har vært at den ikke skulle være for dyr, helst blå skive, samt den skal være både litt tøff og pent/dressy.
Valget falt til slutt på en Glycine Combat Sub two tone.
Den ramla inn på det lokale postkontoret i går etter å ha kost seg noen dager hos vårt kjære tollvesen.
Litt fakta:
ETA 2824-2 urverk, Hz: 4/28'800, powerreserve på 38 timer.
42mm uten krone, 11mm høy kasse
200m
Klokken ble levert med 2 remmer, en gummiremm og en lærrem.
Det fikk lov til å være med en liten tur på stallen i går også:
Førsteinntrykket er meget bra. Klokken sitter behagelig og godt på armen pga den lave kassa.
Nå gjenstår det vel bare å se hvor lang tid det tar før jeg flipper denne...
Resultatet av dette er at dagens valg av klokke er en smule kjedelig...for å si det mildt. Det er greit å ha noen klokker å rotere mellom.
Det faktum at man i tillegg har total mangel på impulskontroll gjør ikke saken noe bedre, og jeg har nok angret litt på noen av valgene jeg har gjort i det siste.
Jeg har vært på utkikk etter en grei hverdagsbeater en stund nå. Kriteriene mine har vært at den ikke skulle være for dyr, helst blå skive, samt den skal være både litt tøff og pent/dressy.
Valget falt til slutt på en Glycine Combat Sub two tone.
Den ramla inn på det lokale postkontoret i går etter å ha kost seg noen dager hos vårt kjære tollvesen.
Litt fakta:
ETA 2824-2 urverk, Hz: 4/28'800, powerreserve på 38 timer.
42mm uten krone, 11mm høy kasse
200m
Klokken ble levert med 2 remmer, en gummiremm og en lærrem.
Det fikk lov til å være med en liten tur på stallen i går også:
Førsteinntrykket er meget bra. Klokken sitter behagelig og godt på armen pga den lave kassa.
Nå gjenstår det vel bare å se hvor lang tid det tar før jeg flipper denne...
Redigert: