ETA på Rolex

Medlem
4. aug. 2011
Sted
Kristiansand
Etter at jeg ble medlem på Tidssonen så har jeg blitt veldig påvirket og har nå kjøpt min første Rolex, den skal bli sendt med posten imorgen og ETA (estimated time of arrival) er Onsdag. Jeg gleder meg veldig og skal ha kamera klart og prøve å lage en unboxing her.

hi hi :):)

Grattulerer så mye.........er jo rene "Rolex-mania" her om dagen.:p

Vi venter i spenning, som du sikkert vet, no pict.........

Gratulerer! Gleder meg til å se unboxing.

Ble nylig smittet og fikk et kraftig tilfelle av "rolexfeber" selv, og den herjer vilt for tiden. Moro å se at TS har smittet enda ett "offer". Gled deg ;)

Når jeg så tittelen kom jeg til å tenke på auksjonen på qxl for en tid tilbake for en "Rolex" med ETA verk. Vi får håpe det ikke er den du har kjøpt :)

Gleder meg til å se unboxing.

Gratulerer! Gleder meg til å se unboxing.

Ble nylig smittet og fikk et kraftig tilfelle av "rolexfeber" selv, og den herjer vilt for tiden. Moro å se at TS har smittet enda ett "offer". Gled deg ;)

Nå var du vel litt usikker på om du hadde "rolexfeber" ved utbruddet av din sykdom. Men diagnosen er mer eksakt nå ser jeg. Hva er botemiddelet for denne sykdommen ?;)

Mvh
Timebandit

Nå var du vel litt usikker på om du hadde "rolexfeber" ved utbruddet av din sykdom. Men diagnosen er mer eksakt nå ser jeg. Hva er botemiddelet for denne sykdommen ?;)

Mvh
Timebandit

Joda, det tok bittelitt tid, symptomene var ikke tilstede helt ved starten. Det stemmer.

Men utover kvelden og neste dag slo det til som bare det, og har økt siden. Haha. ;)