Perfekt allroundur - pen og tøff!
Årgang rundt 2013, Referense 1220.41, kom til meg i et bytte fra GG i fjor.
Komplett med ytter- og inner-boks, originalreim instruksjonbok stemplet av Gevril Boutique i Las Vegas men udatert.
Diameter uten krone 42 mm, lugbredde 22 mm, lengde 50 mm tykkelse 13,66.
Kombinasjon av polert og børstet stål
Buet safirglass
Ingen lume
Sellita SW200 verk
Kommer med originalreim i "sailcloth" lite brukt med signert spenne. El Cheapo gummireim fra ebay, litt for tynn brun Perlon og den prima Premiumnatoen fra Tidssonen og en mørkeblå zulu.
Regulert og trykktestet hos Sutterud i desember. Pottetett til 200 meter som lovt. Kvittering medfølger.
Går veldig bra. +0,9 sek i døgnet.
Kronen er helt suberb å skru i, noe av det beste jeg har prøvd.
Av negativt er det noen hairlines og ørsmå merker på sidene og oppå lugsene. Litt merker etter reimskifte bakpå lugsene og noe gnagemerke på baklokket nederst - syns på bildene under "water". Kan ikke kjennes, men syns litt.
Befinner seg i Bergen
Pris 5500
Årgang rundt 2013, Referense 1220.41, kom til meg i et bytte fra GG i fjor.
Komplett med ytter- og inner-boks, originalreim instruksjonbok stemplet av Gevril Boutique i Las Vegas men udatert.
Diameter uten krone 42 mm, lugbredde 22 mm, lengde 50 mm tykkelse 13,66.
Kombinasjon av polert og børstet stål
Buet safirglass
Ingen lume
Sellita SW200 verk
Kommer med originalreim i "sailcloth" lite brukt med signert spenne. El Cheapo gummireim fra ebay, litt for tynn brun Perlon og den prima Premiumnatoen fra Tidssonen og en mørkeblå zulu.
Regulert og trykktestet hos Sutterud i desember. Pottetett til 200 meter som lovt. Kvittering medfølger.
Går veldig bra. +0,9 sek i døgnet.
Kronen er helt suberb å skru i, noe av det beste jeg har prøvd.
Av negativt er det noen hairlines og ørsmå merker på sidene og oppå lugsene. Litt merker etter reimskifte bakpå lugsene og noe gnagemerke på baklokket nederst - syns på bildene under "water". Kan ikke kjennes, men syns litt.
Befinner seg i Bergen
Pris 5500