Som overskriften forteller,- er nå denne endelig realisert. Har fulgt denne modellen i over 2-3 år nå,men aldri helt "våget" og kjøpt den pga mildt sagt spenstig fremtoning !
Er jo i utgangspunktet en monster av en klokke.....-Men fra lug til lug er den "kun" ca 48mm,dvs mindre en f.eks Speedmaster Cal. 9300 og enkelte Seamaster modeller.
Ok,den bygger bra oppover armen begge veier,men er utrolig grei og bruke tross size. Lugsene er på en måte integrert i kassen,og således blir den mer comfy
Glasset er nesten en halv cm tykt,bare for og nevne det
Er vel noen som aner hva dette er nå.......
Så til noen raske "kontor bilder"
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Som dere ser en Omega Ploprof
Har sikker en litt sær smak da jeg også har disse i stallen pt. også .......Men elsker klokker litt "utenfor"
En Corum Privateer
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Og denne en Bell&Ross BR03
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Unboxing 2
Denne kjøpte jeg sist Lørdag hos min lokale AD.
Liker denne godt,og vi for se om den leverer godfølelsen hele veien......
Må jo ha en mainstream klokke også
[/URL][/IMG]
Dette er en Omega Seamaster Chrono 44mm med Co-Axial,column-wheel og Si14 silicon balance spring
Takker for oppmerksomheten,samt beklager denne lille mixen som heler mot en galleritråd.
Mvh
Phenix
Er jo i utgangspunktet en monster av en klokke.....-Men fra lug til lug er den "kun" ca 48mm,dvs mindre en f.eks Speedmaster Cal. 9300 og enkelte Seamaster modeller.
Ok,den bygger bra oppover armen begge veier,men er utrolig grei og bruke tross size. Lugsene er på en måte integrert i kassen,og således blir den mer comfy
Glasset er nesten en halv cm tykt,bare for og nevne det
Er vel noen som aner hva dette er nå.......
Så til noen raske "kontor bilder"
Som dere ser en Omega Ploprof
Har sikker en litt sær smak da jeg også har disse i stallen pt. også .......Men elsker klokker litt "utenfor"
En Corum Privateer
Og denne en Bell&Ross BR03
Unboxing 2
Denne kjøpte jeg sist Lørdag hos min lokale AD.
Liker denne godt,og vi for se om den leverer godfølelsen hele veien......
Må jo ha en mainstream klokke også
Dette er en Omega Seamaster Chrono 44mm med Co-Axial,column-wheel og Si14 silicon balance spring
Takker for oppmerksomheten,samt beklager denne lille mixen som heler mot en galleritråd.
Mvh
Phenix
Redigert: