Etterlyser bilder av Rolex Explorer II med hvit skive på diverse nato-remmer

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Med dagens knallvær melder vårfølelsen seg... Har store planer om å gå til anskaffelse av et par nato-remmer og trenger derfor noen forslag i form av bilder... Noe som kan "trigge" den påtrengende kjøpelysten :)

Jeg synes kombinasjonen hvitt og blått er nice, selv om ikke bildet er noe å skryte av.
8c77afd6.jpg

Takk for mange fine bilder. Har vært innom straps og Lars sine bilder.. Det som frister mest er en rød/hvit/blå "fransk" Nato, men skulle gjerne sett et bilde eller to før bestilling:)

Ingen som har? Fant ei eller ovennevnte kombo via Google. Mulig jeg som er nube hva angår Google?!

Okay, ble et par hobbyer som krasjet på bordet her, men fikk tatt noen bilder av exp2 med hvit skive i kombinasjon med et par natoer i hvert fall :).

Mørkegrønn med gul stripe:
6892491777_5378c2b163_b.jpg

Litt skarpere grønn med gul stripe her også gitt...:

6892488821_a89d5478c8_b.jpg

Olive eller den andre army fargen, husker aldri hvilken dette faktisk er:

6892485961_286aa125b5_b.jpg

Grå, hvit og sort stripe:

6892482703_f0827fc4f6_b.jpg

Grå:

6892480147_b24de9937e_b.jpg

Sist men ikke minst, kombinasjonen du faktisk lurte på, i hvert fall så nærme jeg kan komme :p:

6892476965_dd833b5a1f_b.jpg

Jeg tenkte egentlig at det var denne typen du tenkte på når du nevner "Fransk".

Fant bare denne sorte Explorer II på Google bildesøk:

466327331_tp.jpg

Ellers syns jeg TS-NATO og hvit Explorer II fortsatt er en uslåelig kombinasjon :):

ad1.png

Du skal vel ikke umiddelbart se bort i fra at det var en slik han tenkte på ja... mer fransk enn hva jeg har tatt bilde av egentlig :p. Jaja, fikk sett et par ekstra muligheter i det minste!

Takk for mange fine bilder. Har vært innom straps og Lars sine bilder.. Det som frister mest er en rød/hvit/blå "fransk" Nato, men skulle gjerne sett et bilde eller to før bestilling:)

Ingen som har? Fant ei eller ovennevnte kombo via Google. Mulig jeg som er nube hva angår Google?!

Eventuelt kan du bare svinge innom for en kaffekopp, klokkeprat og rem-prøving ;)

Okay, ble et par hobbyer som krasjet på bordet her, men fikk tatt noen bilder av exp2 med hvit skive i kombinasjon med et par natoer i hvert fall :).

Grå, hvit og sort stripe:

6892482703_f0827fc4f6_b.jpg

En stilig strap det der, fikk litt "svarthvittfoto" følelse av en norgesnato.