Etterlysning av klokke.

Medlem
25. mai 2012
Hei,

jeg er ferskis her, dette er første post, og ble anbefalt dette forumet for å etterlyse en klokke.

For å gjøre en lang historie kort:

Jeg har vært på utkikk etter et pent eksemplar av en Tag Heüer 6000 McLaren i lang tid. For et par uker siden fikk jeg napp, og skulle bli den lykkelige eier av eksemplar 1295 av de 2000 som er produsert.
I dag fikk jeg telefon fra posten som kunne fortelle meg at embalasjen hadde kommet fram til postkontoret, men i åpen tilstand og uten innhold. Pakken har neppe gått opp av seg selv slik som den så ut, for å si det sånn.

Om denne skulle dukke opp for salg en eller annen plass hadde det vært flott om noen kunne si fra.

God pinse!

Velkommen hit!

Trist sak. Håper som Entropy at dette uret var sendt som registrert pakke slik at du ikke taper både klokken og pengene. For det er vel slik det fungerer, er det ikke?

Veldig synd, Bruce. Spesielt da du har lett etter et spesifikt eksemplar.
Håper den dukker opp, noe jeg dessverre tviler på.

Velkommen forresten, her blir du bitt av basillen. Tro det eller ei, jeg bruker klokke med Mercedes viser, det hadde du nok ikke trodd med vår historie på annet forum :D

Skal passe på rundt omkring!

Utrolig kjedelig, håper som flere har nevnt at pakken var forsikret så du får pengene tilbake!

Takk for velkomsten :)

Det har vært flere uheldige omstendigheter her. Selger skulle sende den rekommandert i oppkrav, og sa dette på postkontoret, men postfunskjonæren sendte den i brevoppkrav. Svært uheldig.
I tillegg er posten gjennom sin representant på kiundeservice arrogant og sier at den ikke var pakket forsvarlig, og da kan man ikke regne med at ting kommer frem. Hadde den ikke vært pakket forsvarlig hadde den kommet frem men i tusen biter. I min verden må man kunne forvente at noe man leverer inn hos posten kommer ut i andre enden, men sånn er det altså ikke.

Jeg har ikke betalt noe som helst ennå, så det er selger som evt blir lidende økonomisk. Uansett er det utrolig kjedelig.

Håpet er at idioten som har tatt den ikke skjønner hva han har tatt og legger den ut for salg en eller annen plass.

@Rød: Jeg visste det var en skapfan i deg et sted ;) Du kan komme ut av skapet nå altså... hahaha

Undrenes tid er ikke forbi. Selger ringte meg i dag, og klokka dukket opp hos posten med kvitteringer, bokser og papirer. Det er egentlig ganske rart siden embalasjen var revet helt åpen. Hadde det skjedd på et samlebånd vil jeg anta at papirer, klokke, ekthetsbevis osv var spredd over et stort område og ikke samlet?

Siden pakken var åpnet som den var lar jeg ikke tvilen komme posten tilgode, og mistenker at vedkommende som tok klokka fant ut at den ikke er spesielt lett omsettelig siden den er nummerert, fikk kjølige tær og leverte den tilbake.

Uansett en fantastisk start på helga :D

Ha ei riktig god helg!

Det var hyggelig å høre :)
Kos deg med den, når klokken kommer i hus. Og seff er unboxing på sin plass.