Event: Eksklusiv visning av Sinn Spezialuhren torsdag 6. juni

Tidssonen

Administrator
Forumleder
Medlem
1. okt. 2007
SINN-EZM-10-pack-shot-midres-crop.jpg

Urmaker Jacobsen inviterer til eksklusiv visning av Sinn Spezialuhren:

Urmaker Jacobsen har fått første leveranse av Sinn Spezialuhren i butikk. I den forbindelse inviterer vi alle Tidssonens lesere og medlemmer til et kveldsevent.

Her vil du også finne gode tilbud på modeller fra Breitling og Beco Windere.

Eventet er førstkommende torsdag, 6.juni klokken 19.00 i Urmaker Jacobsen sin butikk i Lillestrøm (Brøtergata 2, 2000 Lillestrøm).

For påmelding, send en e-post til urmakerjacobsen@gmail.com

Med vennlig hilsen,
Urmaker Jacobsen eftf.​

Undertegnede tenker å ta turen inn i morgen for en kikk.

Flere som har meldt seg på?

Har bare sett enkelte av dykkermodellene tidligere, så dette tror jeg kan bli spennende :)

Undertegnede tenker å ta turen inn i morgen for en kikk.

Flere som har meldt seg på?

Har bare sett enkelte av dykkermodellene tidligere, så dette tror jeg kan bli spennende :)

Jobb litt i veien, så jeg kommer ikke, men hadde vært artig å se noen bilder fra happeningen. Har faktisk aldri sett en sinn IRL.

En dag må jeg bare ha en U1.

Skulle så gjerne, men litt for langt til Lillestrøm. Håper å lese rapport og se fine bilder fra visningen.

Som Sinn-fanboy hadde det vært så gøy å være der. Er dog på jobb 16 mil unna fram til 18.15 ette planen. Dvs. at jeg dessverre ikke får vært der. :(

Jobb litt i veien, så jeg kommer ikke, men hadde vært artig å se noen bilder fra happeningen. Har faktisk aldri sett en sinn IRL.

En dag må jeg bare ha en U1.
@crown guard - Kan ta med min U1 på urmakerkurset, så kan du få prøvd den.

Redigert av en moderator:
Jeg skal på skippermøte på Aker brygge først, men regner med å rekke å stikke en liten tur innom. Har heller aldri sett en live så gleder meg til å se nærmere på dette merket.