Explorer II polar på hvit rubber B

Medlem
16. jan. 2012
Sted
Trondheim
Snart er det vinter, og jeg har blitt gammel nok til å vite at da er det straks sommer igjen:p
Sommer er høytid for "pimp my watch" og når jeg kom over denne tråden ser jeg potensiale for å friske opp exploreren min til en frekk(ere) sommerklokke.
Explorer II Polar on Rubber B

Er det noen her inne som har erfaringer med Rubber B og Everest for den del i forhold til gummikvalitet. Vil en hvit samle alt av støv og dritt, eller er dem ganske hard/robust i gummien?

Hva er dommen på komboen folkens?

Da jeg hadde en polar var jeg keen på en rød RubberB, siden den matchet GMT-viseren på min 16570. Så på eldre hadde jeg tatt rød fremfor hvit, og på den nye typen kanskje heller orange.

Tror kanskje hvit rem på hvit klokke hadde kledd @rambutan og @Arwen bedre enn oss andre her inne.......

Redigert av en moderator:
Frykter at konemor ville stukket av med den ja... Får kanskje kjøpe en hvit Rubber B til henne og en ny klokke til meg;)

Godt fornøyd med min RubberB da jeg hadde den (svart vel å merke). @Minuteman har en eller flere fra Everest. Kvaliteten er nok knall. Hvitt rem på Polar derimot så ikke så pent ut...

Redigert av en moderator: