Eyecandy

Hehe, det var jo bare helt over the top :)
Men noen må jo ta den tunge jobben med å bære high end klokkene som lages :)

Synes Vacheron Over Seas er nær perfekt, men hvorfor i all verden har de ødelagt datoskiven med et halvt ettall :confused:

Det var helt sykt Frodo. Tydeligvis noen som har ubegrenset med penger.

Second that. Hvor får man tak i disse i Norge? Aldri sett de utstilt. Virkelig noe av det flotteste jeg har sett av Omega.

http://forums.watchuseek.com/f20/show-us-your-devilles-283368.htmlhttp://forums.watchuseek.com/f20/show-us-your-devilles-283368.html

De er vel utgåtte modeller?
Fatter'n har en slik en, men den er vel kjøpt på slutten av 90-tallet.

Copyrighted_Image_Reuse_Prohibited_170118.jpg

Må begynne å jobbe nå, bare en side til, noen betaler penger for at jeg skal gjøre noe fornuftig, bare en side til, skulle ha begynt å skrive den raporten nå, vel en side til tar vel ikke så lang tid, nå må jeg begynne på den presenteasjonen , bare en side til, kan jeg ta overtid i ettermiddag, bare en side til, nei nå er det snart lunsj, bare en side til. Å der var siste side, vil ha mer, må ikke begynne fra begynnelsen av igjen.

Nå tar jeg lunsj.

Mange av de der urene der håper jeg å få PRØVE en gang, ikke eie.. Men tar gjerne imot om noen skulle føle for å gi bort :) For en samling!

Hyggelig å se at så mange har glede av denne syke, syke tråden.
Saken er at om man har litt tid å slå ihjel, finnes det uendelig mye goodies inne på WUS. Det virker nesten utømmelig!:eek:

Om dere har ledig tid og en halv flaske vin en kveld må dere søke opp trådene til animee på wus. Han som startet tråden som linkes i første innlegget her faktisk.

Samlingen hans er helt rå! Rett og slett.

Han driver forsåvidt innen mote, så de av dere som er interresert i slikt kan også finne trådene hans om det. :)

Om dere har ledig tid og en halv flaske vin en kveld må dere søke opp trådene til animee på wus. Han som startet tråden som linkes i første innlegget her faktisk.

Samlingen hans er helt rå! Rett og slett.

Han driver forsåvidt innen mote, så de av dere som er interresert i slikt kan også finne trådene hans om det. :)

Takk for tips, tittet også litt på motetråden. Syke syke mann, hvor mange parfymer trenger man egentlig?