Få meg til å endre syn på pilot ur?

Medlem
19. juli 2013
Sted
Hamar
Det tok sin tid, denne ble bestilt i begynnelsen av Februar og helt siden da har jeg fått beskjed om at den blir sendt neste uke.
Pilot ur har jeg ikke hatt særlig sansen for men kom over en jeg likte og ga den en sjanse.

Steinhart Nav B Bronze 47mm

Positivt overrasket over boksen.

Kvaliteten virker bra, men jeg er fortsatt ikke overbevist over pilot urene så vi får se hvordan følelsene for denne blir fremover.

Frisk størrelse og kult materiale! Se for deg at du holder i stikka på en spitfire som er i ferd med å riste seg selv i filler over Tyskland, da har tydelige visere og karslig størrelse definitivt noe for seg. Kan med enkelhet også overføres til levering i barnehage og turer til Ikea. Grattis med ny klokke :)

Knallstilig klokke.
Nå er sikkert jeg en av de forutinntatte, iom at jeg liker fliegers. :cool:

Gratulerer så mye, Roger and out. :)

Takk for det folkens!
Har hatt den på meg noen timer nå og synes den egentlig blir finere og finere for hver gang jeg ser ned på den. Ser for meg at denne for mye tid fremover i sommer. Litt usikker på hva jeg synes om reima, men den er det ikke vanskelig å få byttet ut!

Glemte å legge til bilde av klokkens bakside, synes det var dårlig da baksiden er knallfin!