Etter drøye to år her på sonen begynner det vel å bli på tide at også jeg bidrar litt.
So here goes...
Stor pakke i hus etter (altfor) mange dagers venting
Godt pakket inn. De spesielt interesserte kjenner sikkert igjen boksen.
Oh yes ! En Sevenfriday
Men hvilken ?
Jada. P3-1
Til slutt et WS
Her er et par betraktninger etter fire dagers bruk:
- Mye tyngre enn forventet, men ironisk nok føles den mindre enn dens 47 mm skulle tilsi
- Utrolige mange detaljer, som man oppdager litt etter litt
- Til tross for at jeg egentlig er litt lunken til skeleton/open heart klokker, synes jeg det gir en tøff lokk på denne
- Den opprinnelige interessen for denne, var som casual sommerklokke, men den egner seg god på vinterstid også
- Savner lume
- Stilig feat at 24h og sekundindikatorene står stille mens skivene beveger seg, og ikke omvendt
- Kan godt hende at denne får mye armtid fremover. Kanskje blir det en stayer i klokkeboksen også ?
Takk for titten !
So here goes...
Stor pakke i hus etter (altfor) mange dagers venting
Godt pakket inn. De spesielt interesserte kjenner sikkert igjen boksen.
Oh yes ! En Sevenfriday
Men hvilken ?
Jada. P3-1
Til slutt et WS
Her er et par betraktninger etter fire dagers bruk:
- Mye tyngre enn forventet, men ironisk nok føles den mindre enn dens 47 mm skulle tilsi
- Utrolige mange detaljer, som man oppdager litt etter litt
- Til tross for at jeg egentlig er litt lunken til skeleton/open heart klokker, synes jeg det gir en tøff lokk på denne
- Den opprinnelige interessen for denne, var som casual sommerklokke, men den egner seg god på vinterstid også
- Savner lume
- Stilig feat at 24h og sekundindikatorene står stille mens skivene beveger seg, og ikke omvendt
- Kan godt hende at denne får mye armtid fremover. Kanskje blir det en stayer i klokkeboksen også ?
Takk for titten !