Første klokke i edelt metal :)

Medlem
5. jan. 2014
Innlegg
304
Sted
Vestfold
Da har det endelig blitt tid for første klokke i edelt metal :)

Beklager litt dårlig kvalitet på bildene, Iphone kommer ikke med macro objektiv ennå :)

Uansett la meg få presentere !!!


































































Boksen er det iallefall ikke noe feil på :)























Ekte tre :)
























Jaggu fulgte det med lupe også gitt :)



















Her er´n !





















Glashütte PanoMaticReserve XL - Den lekreste og dyreste kunsten i metall jeg noensinne har eid :)

Lekker på armen er den også :)

J7TXSg.jpg




















Man forstår hvorfor det følger med lupe !!! Kan noen forklare meg nytten den doble svanehalsen gjør? Bortsett fra å være lekker? :)

pDNZsB.jpg





















Deilig funksjonell clasp også i 750 hvitt gull :) kommer til å blir sterk i venstrearmen av å slepe rundt på denne!

mxKBrC.jpg
 
Se der ja! Grattis med lekker gullklump:) Og ang svanehalsen, så gir jo den muligheten for mer presis justering og da vil vel dobbel svanehals gi dobbelt så god justering? Hehe, tror vi snakker litt over-enginered her, men utrolig lekkert er det!
 
Se der ja! Grattis med lekker gullklump:) Og ang svanehalsen, så gir jo den muligheten for mer presis justering og da vil vel dobbel svanehals gi dobbelt så god justering? Hehe, tror vi snakker litt over-enginered her, men utrolig lekkert er det!

Du så den komme tidlig du @Nessuno79 du gledet deg jo allerede til unboxing sent i forrige uke :) Mulig jeg fremstod som rimelig lettlest :)

Takk for gode råd på veien...
 
Redigert av en moderator: