Første mekaniske.

Medlem
12. sep. 2012
Endelig. Jeg har hengt rundt her en god stund, men har ikke hatt mulighet til å kjøpe meg en ordentlig mekanisk klokke før nå. Det har både vært fordi jeg ikke helt har klart å bestemme meg, og fordi jeg har ville vente med å kjøpe til jeg fant en jeg viste jeg ville bli fornøyd med. Siden dette er første utboksing så får dere ta bildene for det det er, mobilbilder. Denne er egentlig kjøpt før helgen, men jeg har vært på fjellet uten nett siden fredag :D

IMG_4103_zps817f0246.jpg
[/URL][/IMG]
Spennende pose?

Kunne vært værre ;)

Vi går rett til sakens kjerne:
DSC_0093_zps86ddd43b.jpg
[/URL][/IMG]

Og til slutt:
DSC_0094_zpscb106051.jpg
[/URL][/IMG]

Gratulerer! Jeg har sagt det før, men det er verdt å gjenta: Planet Ocean er - i tillegg til en bra klokke - kanskje verdens vakreste klokkenavn :)

Her er det ikke noe innkjøring til den mekaniske verden med en billig Seiko eller lignende skjønner jeg.
Rett på sak med en nydelig PO! Gratulerer så mye med et meget godt valg:D

Takk for alle gratulasjoner. Jeg var litt bekymret for om den kom til å være for tykk, men dette har ikke vært noe problem :D Den er ikke noe mer i veien en min gamle Certina, nesten mindre til tross for å være tykkere. Mitt inntrykk er at formen på kassen gjør at den ikke henger seg så fast i gensere og skjorter som man kanskje skulle tro for den tykkelsen.