Første post, dobbel unboxing fra nykommer :)

Medlem
28. april 2013
Heisann,
Først av alt, takk til TS for å gjøre ting veldig enkelt for en "nybegynner" i klokkeverden å komme igang. Tilbragt noen timer på dette forumet som anonym, og nå som min første skikkelige klokke er i hus var det på tide å poste litt også.

DHL kom på døren i dag med en pakke fra Singapore, nærmere bestemt CreationWatches som de aller fleste her vel kjenner godt. Siden alle har sett en DHL pakke før, så går jeg rett på esken inni ;)

Eske 1:
20130506_165140.jpg

Inni denne lå eske nummer 2:
20130506_165153.jpg

Ser det kjent ut? Jupp, ingen ringere enn:
20130506_165242.jpg

Følte jeg måtte ha en beater som første mekaniske klokke så da ble det ringreven, SKX007(k).

Er ikke veldig stor fan av gummiremmen som sitter på som standard, og har planer om en Super Oyster etterhvert, men mens man venter så bli man triggerhappy så da ble det en bestilling til Cheapest NATO Straps - Welcome og endte opp med følgende:

20130504_121753.jpg

Ganske dårlige bilder, men en dark brown leather nato og en vanlig sort. Skal på klokken asap og legger ut bilder når jeg har testet. Var overrasket over hvor tynn og behagelig lær natoen virket, så denne får nok prioritet :)

Takk for at dere tittet innom, og dette er nok ikke siste posten fra min side her inne.
Hilsen en som er redd han kanskje er litt frelst..

-totto

Gratis! Tipper de aller fleste her på TS har vært innom SKX'ene fra Seiko!

Flott klokke som kommer til å gi deg masse klokkeglede...

Flott start ! Var forøvrig min første mekaniske også - og mange har det blitt siden.

Grattis med flott 007 og velkommen. Den der blir du fornøyd med:), har både 007/009 selv. Om du kjøper super oystern fra wjean blir du ikke skuffet.