Første post, og første utpakking

Swiss

UTESTENGT
Medlem
1. mars 2012
Hei, da har også jeg endelig tatt meg tiden til å registrere meg. Kan legge til at jeg har vært en ivrig leser over lengre tid.

Tenkte vel og nøye over hva som skulle bli mitt første innlegg, og fant ut at en utpakking er en fin måte å gjøre litt stas over innlegget. Men......jeg har jo ikke lært meg hvordan man legger inn bilde.... Så dette får bli en liten teaser.

Dere kan jo gjette hvordan klokke det er?

Swiss

Seiko OM/SKX/5 eller Omega Seamaster/Speedmaster eller Rolex Sub/Explorer/Daytona :)

Seiko OM/SKX/5 eller Omega Seamaster/Speedmaster eller Rolex Sub/Explorer/Daytona :)

Utelukker Seiko mtp forumnavn,
men åpner opp for at det og kan være en Tissot eller en sprek Tag Heuer.
Med reservasjon for at det jo helt sikker må være en Rolex eller kanskje Omega hvis trådstarter vanket her anonymt først :)

Aproposbilder - www.imgur.com er en grei start og så limer du bare in koden som står

Velkommen:)

Folkens, få slengt opp linken til "legg inn bilder guiden" da:) Skulle gjort det om ikke jeg var på iPhone!

Og bruk gjerne photobucket.com som lagringssted der ute i cyberspace!

Jeg tipper du har klinka til litt, siden du har lest en god stund, tja skal jeg tippe en Omega Speedmaster!?

Det er sannsynlig å forvente at du er sonens første (?) eier av en Bedat & Co No. 7 - som man forresten kan gjøre kjempedeals på hos jomashop :D
Dèt hadde vært noe å debutere med gitt :cool:
jomashop_2199_23339743

Retail Price: $4,950.00
Savings: $4065 (82%)
Shipping: (Within the US) FREE
Sale Price: $884.99

Takk for velkomsten:)

Kan legge til at de startet å lage denne modellen i 1947

Det er sannsynlig å forvente at du er sonens første (?) eier av en Bedat & Co No. 7 - som man forresten kan gjøre kjempedeals på hos jomashop :D
Dèt hadde vært noe å debutere med gitt :cool:
jomashop_2199_23339743

Ååå hvorfor så jeg ikke denne før, var jo en super deal:)

Ok da...:)

af65653c.jpg

97e66ff0.jpg

ce1d81f9.jpg

05557786.jpg

Omega Seamaster 2255.80, 97% strøken:)

(Beklager dårlige bilder, hadde bare ipaden tilgjengelig)