Første SUB i hus! bilder :)

HSR

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
Da har jeg endelig fått min første submariner, og det ble en tt! Guttedrømmen :)

Hva syns folket om denne kontra de andre modellene?
Andre forskjeller enn fargen egentlig?
Allround rolex, eller til penere anledninger? (gull)

Kanskje noen kan fortelle litt om modellen? Vet det er mange med mye kunnskaper her inne

Mvh håk

Grattis ! Sub slår jo aldri feil ! Synes du må få slengt opp noen bilder av herligheten ! :D

Gratulerer med Sub!!
Syns tt sub er fint. Liker den spesielt godt med blå skive og bezel. Hvilken utgave har du fått deg?

Henger meg på at du må hive ut et bilde eller to her, så vi får se herligheten :cool:

Gartulerer, sub blir nok alderi feil verken i SS,TT eller Gull:) Men jeg synes også du bør slenge opp noen bulder, så vi kan få se litt på den og samtidig se hvilken farge kombinasjon du har valgt ;)

Gratulerer!

Har forresten noen sagt at du må legge ut bilder?;)

Mange! Og bilder kommer :) Skal straks til urmaker for ny bezelinsert og kanskje en polering (litt usikker på dette, da det meldes at den fort får "deskdivers" igjen... Hva mener dere? Lettere å vurdere når bildene kommer selvfølgelig!

Takk for gratulasjoner, dette er virkelig moro :)

Gratulerer!

Og jeg liker godt at tittelen er første sub i hus. Her er det tydeligvis planlagt flere. ;)

Akkurat :) neste blir vintage!

Noen her med forslag til hvor jeg bør levere klokken for bezelinsert + evt polering? Noen steder i Drammen? Eller blir det Oslo?

Slenger meg på "gratulerer-koret" her og stemmer i! Grattis med første Sub - og som det er blitt påpekt; - det er godt du legger til rette for at det kommer flere.. ;)

Bilder?

Gratulerer med tøff sub, TT er veldig elegant!

Mulig jeg er dum, men jeg forstår ikke hvordan mean legger ut bilder i et svar. Noen som kan forklare det kort?
Takk! Så kan du lære også og poste bilder av nyervervelsen!!