Første unboxing - Og den går til min kjære :D

Medlem
25. mai 2011
Ett års bryllupsdag på søndag, og i den anledning tenkte jeg at fruen måtte få seg et nytt ur.
Ble så nysghjerrig om hun likte den, så hun fikk den idag. :)
Lommeboka er ikke av den tykkeste, så måtte velge en klokke med omhu.
Fruen stilte opp med et ws, så selve unboxingen hopper vi over.
Valget falt på denne:

IMG_0608.jpg

En stilren Certina DS Podium Lady! :)
Synes den var klassisk og en flott allrounder!

Ha en flott helg!

Så nå er katten ute av sekken og du kan kjøpe klokke til deg selv også :)

Du får gratulerer fruen med flott klokke, har selv en Certina DS som har vært med på det meste, tikker og går irriterende nøyaktig :)

Den så ut til å kle henne riktig så bra! :D Godt valg av klokke til din kjære!

Sånn til neste gang så trenger du ikke å unnskylde prisen på uret, det er klokker vi er interessert i, ikke prislappen. :cool:

Du får gratulere fruen med en fin klokke.

Som nevnt av Rousp, det er klokkene som er i fokus og ikke prisen.

Du får gratulerer til din kjære med ny klokke:) Absolutt en god klokke det der, kjøpte den samme til min samboer for et par år siden snart :) Så nå er det vel bare å unne seg en selv også?;)

Grattis med klokke til fruen...
Smart strategisk valg! Regnermed at du får kjøpt deg lit goodwill til senere utskeielser!

... Og gratulerer med bryllupsdag!

Takk for gratulasjoner:)
Kona er veldig fornøyd, så dette ble bra.

Vet at prisen ikke er så viktig her på berget, noe som gjør dette til et fantastisk flott forum. :)
Det er dog ikke alltid like lett å holde seg innenfor visse rammer, når man ser alle de fantastiske urene som befinner seg innenfor disse veggene. :D

Ha en strålende helg alle sammen!

Den var flott :)

Certina er undervurdert. (Kanskje fordi de produserer så mange billige quartz-ur?)

Selv har jeg en flott Certina i titan/gull (quartz), som jeg kjøpte i 1994. Den ligger i boksen sin i safen og koser seg. Har ikke byttet batteri eller hatt service på den på mange år, men vurderer å gi den en liten oppshining med det aller første :)

Gratulerer.:D
En flott, klassisk klokke det der.
Nå må du passe på så ikke fruen blir like interessert i klokker som deg. Det kan bli dyrt det vettu.;)