Jeg har etterhvert kjøpt alt for mange klokker, og som oftest "unboxet" på vei ut i bilen fra postkontoret. Denne gangen tenkte jeg å bidra litt her på sonen med unboxing av en klokke som ikke er så vanlig. Naturlig nok siden vi snakker micro-brand
Klokken (ikke akkurat denne, men en ganske lik) så jeg første første gang på finn.no for et par år siden. Det var før jeg mistet gangsynet, og syntes at klokker til over 3000 kr var spinndyre og bortkastede penger - selv om jeg syntes klokken var råtøff! Så da jeg så klokken forrige gang var den for dyr. Dessuten var det en destro, og det syntes jeg var rart. Nå dukket det opp en "vanlig", og nå synes jeg ikke over 3000 er så gale lenger
Noen tørre fakta:
Merke og modell: Korsbek Oceaneer
Diameter: 45mm
Tykkelse: 17mm
WR: 1000m
Urverk: ETA 2892-A2
Kasse av Fricker
Står "SWISS MADE" på skiven og kassen - så da er den vel det
Til bildene...
Alt stæsjet spredd utover
Mandig kladd av en klokke!
Lettere buet safir-glass
Lume shot
På med gammel @Olando rem
Nærmere sitt rette element
Ble mange bilder dette, men det er jo ikke så mange bilder fra før av Korsbek her inne. Etter en dags bruk er jeg mest overrasket over hvor behagelig den bærer! Kjennes helt super på armen
Klokken (ikke akkurat denne, men en ganske lik) så jeg første første gang på finn.no for et par år siden. Det var før jeg mistet gangsynet, og syntes at klokker til over 3000 kr var spinndyre og bortkastede penger - selv om jeg syntes klokken var råtøff! Så da jeg så klokken forrige gang var den for dyr. Dessuten var det en destro, og det syntes jeg var rart. Nå dukket det opp en "vanlig", og nå synes jeg ikke over 3000 er så gale lenger
Noen tørre fakta:
Merke og modell: Korsbek Oceaneer
Diameter: 45mm
Tykkelse: 17mm
WR: 1000m
Urverk: ETA 2892-A2
Kasse av Fricker
Står "SWISS MADE" på skiven og kassen - så da er den vel det
Til bildene...
Alt stæsjet spredd utover
Mandig kladd av en klokke!
Lettere buet safir-glass
Lume shot
På med gammel @Olando rem
Nærmere sitt rette element
Ble mange bilder dette, men det er jo ikke så mange bilder fra før av Korsbek her inne. Etter en dags bruk er jeg mest overrasket over hvor behagelig den bærer! Kjennes helt super på armen