Første unboxing på forumet

EUT

Medlem
28. okt. 2011
Prøver meg på en kjapp unboxing her, blir samtidig en test på tapatalk.

Måtte jo få tak i en SPORK før det ble for sent. Økonomisk som jeg er valgte jeg og spare litt på frakten ved og fordele kostnaden på flere klokker.

bc940395-d498-fbec.jpg

Hadde egentlig belaget meg på og betale toll på denne, men barneklokker er unntatt ser det ut for ;)

bc940395-d504-38fc.jpg

bc940395-d51e-5942.jpg

bc940395-d52e-1ed5.jpg

bc940395-d541-dbd6.jpg

Seikoene svarer helt til forventningene, men fikk et lite stikk av anger når jeg tok i Citizen klokka. Får justere lenka og prøve den litt og se om det går over. Noen med erfaringer med denne ?

Gratulerer. God følelse å pakke opp tre klokker?

Minutman er du smårasist eller er det sånn dere snakker på bøgda?;)

Gratulerer. God følelse å pakke opp tre klokker?

Minutman er du smårasist eller er det sånn dere snakker på bøgda?;)

Er det ikke slik at japse gjerne brukes om japanske produkter, men ikke personer? Kanskje bare en kortslutning som har skjedd i hodet mitt. Har alltid referert til sykkelen min som japse.

Er det ikke slik at japse gjerne brukes om japanske produkter, men ikke personer? Kanskje bare en kortslutning som har skjedd i hodet mitt. Har alltid referert til sykkelen min som japse.

Meget mulig. Bare fleiper med Minuteman.

Da har jeg fått prøvd de litt i helgen.

Blir ikke helt komfortabel med Nighthawken, lenka virker veldig billig og lager knirke lyder. Tror denne skal over på en passende skinnreim etterhvert, tips mottas med takk !

Kom til å tenke på dette nå, har jeg muligens fått Titanium utgaven av Nighthawken ? Den er mistenkelig lett i forhold til mine andre klokker ( noe jeg synes senker kvalitetsfølelsen litt) og er også litt mattere i finishen. Har den ikke med meg ut på reise nå, men det slo meg nå når jeg satt og så etter en reim til denne.

EDIT: Mye som tyder på det etter litt googling, har safety fold på lenka på min.

11a438d549c3b026de1c1da3.jpg

97634acf6ac08d2d3ff98c15.jpg

Takker for gratulasjoner. Fikk sett på nighthawken i helgen og det er stainless, må være pga. lite gods i kassen at den er såpass lett. Har puttet den i kofferten denne uken og håper jeg får plukket opp en fin reim til denne i Düsseldorf. Om noen har tips om butikker man bør se innom når man først er der er jeg takknemlig for tips :)