Første unboxing på sonen

Medlem
11. feb. 2013
Sted
Oslo
Tenkte det var på tide jeg endelig fikk meg selv til å legge ut noe på unboxing tråden her inne. Har levd som en enklokkemann i snart 3 år (omega seamaster 300m) så nå var det strengt tatt på tide med en ny klokke slik at jeg kan bytte på litt.

Hadde planer om en Panerai 372, men denne får vente (for denne skal inn en dag)

Bildene får tale for seg selv. Ikke den klokken man ser minst av her på sonen, men jeg digger den.

Nå skjønner sikkert de fleste hvem jeg snakker om

Det var det hele for denne gang. Håper dere likte det, selv om det var en ganske rask unboxing. Mere kommer, men jeg er en som kjøper og ikke selger, så kan være en liten stund til neste klokke kommer inn.

Redigert:
tusen takk alle sammen. Strålende fornøyd. Man kan si hva man vil om den nye boksen og om den er verdt det ene og det andre, men når man er litt nerd setter man pris på det lille ekstra og alt som er med, så får man selv vurdere om det er verdt de ekstra kronene med den nye varianten.

Hvorfor jeg falt for denne og ikke versjonen med plexi er ene og alene baksiden. Ser for eksempel mitt nest siste bilde i tråden hadde sett litt bedre ut med plexi, men man kan ikke få alt man vil (hvis jeg skulle kjøpe en helt ny)

tusen takk @lantin og helt enig. Fin start på en samling synes jeg, trenger noe litt lysere inn etter hvert bare.

• Liker
Reaksjoner: lantin