Etter å ha lagt ut en WTB her for litt over halvannen uke siden, fikk jeg svar på lørdag formiddag. Meldinger ble utvekslet, og da jeg dro på kino i ellevetiden på kvelden var ingenting i boks. Jeg gikk inn i kinosalen og satt meg, og var veldig glad for at det var mobilnett der inne. Da klokken var 23:17 var avtalen inngått og jeg kunne nyte resten av The Imitation Game (som for øvrig var en god film).
Penger ble overført og klokke sendt. Da Posten forsøkte å levere pakken 08:21 i morges sov jeg, så da ble jeg hjemme resten av dagen. Å være student har visse fordeler når man venter på pakker.
Så, 11:46 ble jeg oppringt av postmannen som sto utenfor med pakken min. To minutter senere hadde jeg fått pakken, og fått vite at postmannen kjente meg igjen - muligens et tegn om å bruke litt mindre penger på nettet.
Jeg løp opp trappene, og satte meg til ved stuebordet.
Overraskende tung eske.
Papir,
papir
og atter mer papir. Kudos til @Il Faraone for god innpakning.
Så åpenbarte det seg en boks. I mer papir.
Av med papiret, mon tro hva som er her?
Tampen brenner.
*drumroll*
Jeg fant, jeg fant.
Et dårlig bilde av "samlingen" min, i den grad jeg kan kalle det en samling.
Av med lenken på Speedyen, for å korte ned på lenken. Det er jeg for øvrig fortsatt ikke ferdig med, den lenken er noe av det verste jeg har vært borti. Fascinerende hvor vanskelig det skal være å fjerne ledd.
Wristshot kommer så snart jeg får kontakt med Hulken og han har dratt ut stiftene i de to leddene jeg fortsatt ikke har fått til selv.
Oppdatering:
Klarte å mobilisere min indre Hulk, så nå er jeg ferdig med lenken.
Penger ble overført og klokke sendt. Da Posten forsøkte å levere pakken 08:21 i morges sov jeg, så da ble jeg hjemme resten av dagen. Å være student har visse fordeler når man venter på pakker.
Så, 11:46 ble jeg oppringt av postmannen som sto utenfor med pakken min. To minutter senere hadde jeg fått pakken, og fått vite at postmannen kjente meg igjen - muligens et tegn om å bruke litt mindre penger på nettet.
Jeg løp opp trappene, og satte meg til ved stuebordet.
Overraskende tung eske.
Papir,
papir
og atter mer papir. Kudos til @Il Faraone for god innpakning.
Så åpenbarte det seg en boks. I mer papir.
Av med papiret, mon tro hva som er her?
Tampen brenner.
*drumroll*
Jeg fant, jeg fant.
Et dårlig bilde av "samlingen" min, i den grad jeg kan kalle det en samling.
Av med lenken på Speedyen, for å korte ned på lenken. Det er jeg for øvrig fortsatt ikke ferdig med, den lenken er noe av det verste jeg har vært borti. Fascinerende hvor vanskelig det skal være å fjerne ledd.
Wristshot kommer så snart jeg får kontakt med Hulken og han har dratt ut stiftene i de to leddene jeg fortsatt ikke har fått til selv.
Oppdatering:
Klarte å mobilisere min indre Hulk, så nå er jeg ferdig med lenken.
Redigert av en moderator: