Første utboxing/unwrapping på sonen - julegaven fra nissen kom tidlig!

Medlem
21. okt. 2014
Sted
Larvik
Etter lesing opp og ned på disse utboksingstrådene, er det endelig min tur til å få bidra i fellesskapet.
Gikk opp for meg i dag at jeg har kuttet ut lesing av nett-aviser i pauser o.l. til fordel for scrolling av poster her - som igjen har gitt meg adskillig mye mer! Nyttårsforsett #1 er å bli støttemedlem så kvikt som mulig - så da får'n bare sette i gang!

Uansett.
Helt siden jeg så denne klokken første gang, har jeg hatt en tanke om å skaffe meg en så fort sjansen bød seg - på et koste-hva-det-koste-vil-stadie.
For en liten stund siden kom muligheten og jeg kastet meg på, og i dag fikk jeg overrukket det som for meg er den fineste stålklokken av de nyere variantene, i sin budsjettklasse.

With out no further or due i bring you:
IMG_8665_zps1dd90f61.jpg
[/IMG]
IMG_8666_zpsf352629a.jpg
[/IMG]
IMG_8667_zps6d485aae.jpg
[/IMG]
IMG_8663_zps3c0cbf55.jpg
[/IMG]
Rolex GMT-Master II 116710 BLNR "Day'N Night" "Black'N Blue" "Batman" osv osv :):)

IMG_8672_zpse032b35f.jpg
[/IMG]

Førsteinntrykket er vannvittig bra! Akkurat som forestilt under endeløs wapping på google, og ikke minst bildene til @Loevhagen(ble denne taggen riktig?).
Fantastisk klokke! Jeg er trollbundet!

IMG_8681_zpsd54d2a31.jpg
[/IMG]
God jul!
- T

PS: Årets brøler: Kan noen bekrefte eller avkrefte om det er beskyttelsesplast/film på safiren på nye Rolexer? Det føles ut som det er noe der, men jeg klarer f**n ikke få det av, blir ikke klok på søk på nettet/TS heller. HVIS det er, er det noen gode triks for å få pirket den forsiktig av?

Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke. Dette er også en av mine favoritter :D Glad jeg eier en selv!

Gratulerer med en moderne klassiker. Helt enig, en av de aller fineste stål klokker i klassen. Nesten at jeg skulle hatt en selv, men lovet jo å ikke kjøpe fler i år ;)

PS: Årets brøler: Kan noen bekrefte eller avkrefte om det er beskyttelsesplast/film på safiren på nye Rolexer? Det føles ut som det er noe der, men jeg klarer f**n ikke få det av, blir ikke klok på søk på nettet/TS heller. HVIS det er, er det noen gode triks for å få pirket den forsiktig av?

Grattis med et flott ur!
Dette blir du bare mer og mer glad i!

Jeg kan ikke huske at det var noen "film" på glasset når jeg plukket plasten av min egen BLNR.

Gratulerer med flott BLNR! Jeg kan heller ikke huske at det var noen "film" på glasset når jeg plukket plasten av min egen BLNR - eller andre Rolex'er for den slags skyld.

Gratulerer så mye! Jeg forsøkte selv å prelle av noe film på min tidligere 116610LV - men du får neppe av noe ;)