Har lest her inne en stund, og tenkte nå at det var på tide å opprette en konto. Foreløpig har den økende interessen resultert i noen billige Japanesere, men tiden er inne for å kjøpe min første "skikkelige" klokke. Er ute etter en klokke som er en god allrounder, den vil blant annet bli brukt en del til dress. Også en stor fordel om den gjør seg på en del forskjellige reimer. Prisen er tenkt i sjiktet 20-30K. Kjøpe brukt er et alternativ.
Noen av de alternativene jeg har sett på er Omega Seamaster (Aqua Terra, Planet Ocean) og Tudor (Pelagos, Submariner). Spesielt Aqua Terra med blå skive appellerer til meg.
Et åpenbart valg her er vel også Omega Speedmaster, og hadde jeg blitt spurt for to måneder siden så hadde jeg nok svart dette. Nå er jeg derimot mer usikker.
Er det noen som har noen gode forslag? Forslag, kommentarer og innspill mottas med stor takk!
Noen av de alternativene jeg har sett på er Omega Seamaster (Aqua Terra, Planet Ocean) og Tudor (Pelagos, Submariner). Spesielt Aqua Terra med blå skive appellerer til meg.
Et åpenbart valg her er vel også Omega Speedmaster, og hadde jeg blitt spurt for to måneder siden så hadde jeg nok svart dette. Nå er jeg derimot mer usikker.
Er det noen som har noen gode forslag? Forslag, kommentarer og innspill mottas med stor takk!