Fake unboxing

Medlem
5. okt. 2012
Når jeg sier fake mener jeg selve prosessen, ikke selve klokka. Jeg fyllte år for en tid siden og fikk shorts og sokker, noe jeg var meget fornøyd med. Men min kjære sa "bare en ting til" og hentet en firkantet pakke, da jeg åpnet denne ble jeg meget overrasket;

CVBTWma.jpg

nsxdhg8.jpg

Grattis med fet pose!

Edit: flott 5513! Med luminova skive og visere får du jo også deilig og funksjonell lume! Grattis!

Redigert:
Fk0zSta.jpg

7j1wBWS.jpg

cq1APL5.jpg

Qknf8u2.jpg

Fq4pmBq.jpg

vTzXubM.jpg

aqcPdeF.jpg

cd6Lgol.jpg

En Submariner 5513 fra 1985! Jeg ble helt satt ut, jeg hadde riktignok sett på noen Sub på nettet og nevnt for henne at dette er "tøffe klokker". Men jeg hadde ikke nevnt for henne at jeg likte spesielt godt 5513 modellen pga at den har plexi glass, at jeg fortrakk sub uten dato eller noe annet.

Det viste seg at hun hadde brukt flere uker på å finne klokka på nettet, sjekket de ulike modellene og fant ut hvilken hun likte best og regnet med at jeg også hadde samme mening... Jeg hadde selv mer tenkt på 14060 modellen pga at denne ligger noe lavere i pris.

At hun hadde plukket ut den modellen jeg likte best er utrolig, plexi glass, uten dato, glossy skive med markeringer i hvitt gull, to linjer på skiva pluss at klokka var i utrolig god stand.

Den kom med original boks men uten papirer/manualer, det var en kvittering fra Bucheron i Geneve fra 2009 der verket var overhalt, krone skiftet og polering. Klokka ser faktisk nesten ny ut med så få riper at man må virkelig studere den for å finne antydning til bruksspor, noe som normalt ville gjort meg mistenkelig. Men klokka var kjøpt fra Watchfinder som kunne garantere for ekthet etc. Såvidt jeg kan se er den korrekt med serienummer som daterer den til 1985, boks med nummer som bekrefter dette, glossy skive med gullinfatninger (kom i 1984), plexiglass (siste år 89) korrekte visere, 93150 lenke med 580 endlinks.

Verdens beste presang spør du meg! :cool:

Nydelig! For en gave!!
Her er det bare å gratulere med både kone og klokke :)

Du må ha gjort veldig mye rett, på flere plan ;)

Gratulerer med et nydelig ur!

Kanskje vi kan ordne et GTG mellom din kjære og min kjære ;)

Wow...snakk om snill kone! Står respekt av at hun har funnet en slik på egen hånd.
Grattis med år og ikke minst herlig sub :)

Gratulerer så mye med en rålekker submariner og ikke minst en fantastisk kone! :)

Rett og slett imponerende at hun har funnet en slik, i den tilstanden, alene!:eek:

Gratulerer!
Kona di må jo bare registrere seg her nå, og for å si det åpenbare. Jeg tror hun forventer seg en flott klokke i gave fra deg;)