Omega og rødt gull går ikke særlig godt i hop etter hva jeg har sett til nå...
Skjønner ikke hva du snakker om...
![]()
Mener å ha sett en egen tråd for slike bilder her inne, men gav opp å lete...
Ja, samlingen er nær komplett for min del- litt gull (hvitt) hadde gjort seg. Omega og rødt gull går ikke særlig godt i hop etter hva jeg har sett til nå...
Mener å ha sett en egen tråd for slike bilder her inne, men gav opp å lete...
Ja, samlingen er nær komplett for min del- litt gull (hvitt) hadde gjort seg. Omega og rødt gull går ikke særlig godt i hop etter hva jeg har sett til nå...
Eh....denne er en perle da...
[/IMG]![]()
Du har helt rett. DEN er vakker!!!!! Er den din?
Den er min. Dessverre er det en tysker på Ebay som ikke har innsett at den er min enda, og forlanger en masse penger for at han skal sende den til meg.
Spøk til side så synes jeg det er den eneste Speedmastermodellen hvor Omega har klart å gjøre det riktig med gull. Svart skive med gullmarkeringer rundt sub-dials'ene synes jeg passer denne modellen veldig bra.
Siklet på en som var til salgs for ca. 7.000 usd for en stund siden. Denne her skal selger ha 15.000 usd for, så jeg tror jeg klarer å styre meg. Limitert utgave i 999 eksemplarer, så en kan jo håpe at det dukker opp noe rimeligere igjen.
Gull i urverket også:
![]()
Å samle på ett merke gir mening for meg. Det er en tråd her inne for tema på samlinger- veldig spennende lesing! Begynte en samling på pilot-ur, men endte opp med pilo-tur kun fra Omega...twistedFlott samling! Jeg opplever omegamani selv for tiden (mye knask på vei inn). Har aldri skjønt poenget med å bare fokusere på ett merke, men nå bare skjer det av seg selv. Ikke alt som er så lett å forstå![]()