Fant endelig en klokkeskrin jeg likte..

Medlem
10. april 2008
Etter å ha vært på utkikk etter et klokkeskrin en stund, utem å ha funnet et som passet behovet mitt (for stygt, for lite, for stort, passer ikke i safen, for dyrt mm) ramlet jeg idag over dette:

Boks.jpg

Plass til 12 klokker, små nok puter inni, fin finish og en spiselig pris..

Var en tur innom safen på vei hjem og hentet med meg samlingen for å teste hvordan det så ut med innhold.. Regner med at ingen her inne er interessert i sånne bilder, men jeg legger nå allikevel ut et :D

Innhold.jpg

Mangler to klokker som er til rens hos Jonny, så Seikoen må vike plassen når disse kommer tilbake..

Flott boks og ikke minst en nytelse å skue den imponerende samlingen din i (nesten) sin helhet!:D

Regner med at ingen her inne er interessert i sånne bilder, men jeg legger nå allikevel ut et :D

Innhold.jpg

AAAHHRG!!! MY EYES!!!! :p

Fra spøk til alvor, Henrik: Meget flott samling du har, og grattis med et flott klokkeskrin.
Hvilke klokker du har til rens hos Johnny?

Jeg kjøpte det hos en urmaker her i Drammen - Urmaker Arne Øen.. Klokkeskrinet er helt uten leverandørmerking, så jeg får ikke hjulpet dere med hvor det kommer fra. Jeg fikk kjøpt det til summen på prislappen (1499,-) men det var visst gått opp etpar hundleapper.

@Sponon: Det er en gammel Certina og en Rolex Datejust TT..

Flott boks! Arne Øen er for øvrig en meget hyggelig fyr, har vært innom hos ham et par ganger jeg har vært i jobbærend i Drammen:)