Farlig å være her på forumet

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Så i løpet av ettermiddagen har jeg klart å bestille:

2 x nato
8 x zulu
2 x seiko

Dere har ikke en bra påvirkning på meg! :oops:

Bestilte en lett blanding av nato og zulu til de forskjellige klokkene, de koster jo så lite... inntil man kjøper 10 stk av dem :p.
Samme med en seiko, de er jo heller ikke noe dyre, inntil man kjøper et par stk.

Nuhvel. Ville bare at dere alle skulle vite hva dette forumet gjør med en stakkar med prolaps i ryggen og ikke stort annet å gjøre enn å handle klokkedill på nett.

Vet ikke om det er noen trøst, men det blir bare verre og verre også...

...

...

Nei, det var vel ingen trøst. ;)

Gled deg til å leke rundt med Zulu og Nato og Seiko!

Hehe takk, det har bare blitt verre og verre siste året.
Steinharten på armen nå er knapt en uke gammel og nå ble det altså et par seikokjøp i dag.

Med denne raten må jeg bare selge leiligheten og kjøpe klokker og bo i et hus satt sammen av boksene til klokkene på Oslo S. Ikke sikker på at frøkna hadde satt så stor pris på det, men kunne fått mye morsome klokker :rolleyes:.. hehe.

Jeg har også en lei tendens til å sitte på nett og bestille remmer og småutstyr til en hundriungs her og en hundrings der..... Så ser jeg Paypal-utskriften og får hetta:)

Kos deg med Seikoer og Natoer, det er billig moro, og sunnere enn å blåse pengene på sprit og løse kvinnfolk!

Høres ut som du har gjort en utmerket prioritering!
;)

Forøvrig kan du bare trøste deg med at "the best is yet to come", og høyst sannsynlig vil du merke det vil rykke ekstra i en og annen "kjøpe-fiber" i takt med tiden man velger å bruke her ute.....

:p

Hehe dere aner ikke hvor nære på det har vært å gå skikkelig galt.

Holdt på å bestille en pam359 hos bjerke i sommer, men slapp med skrekken. Hadde de mot formodning hatt en på lager hadde jeg nok hatt den i dag ;).

Er jo så mye fint... IWV, JLC, Panerai, Rolex, Omega (har jo en PO fra før, men vil gjerne ha en SMP chrono også :p) osv.

Og rundt nå begynner jeg å få lyst på en boks til å oppbevare dette i, strengt tatt skulle jeg kanskje hatt en winder for humorens skyld.

Ser dere hvor fort man havner i ulykka igjen? :cool:

Kos deg med Seikoer og Natoer, det er billig moro, og sunnere enn å blåse pengene på sprit og løse kvinnfolk!

Nei, dette må du ikke finne på å ta til etteretning. Hvorfor noen Nato-remmer og et par Seikoer skal utelukke løse kvinnfolk er det bare ikke hold i!;) Her er det viktig å holde tunga rett i (valgfri) munn... Sprit og løse kvinnfolk går i perfekt harmoni med et lekkert ut på armen, se bare på James Bond...

Nei, dette må du ikke finne på å ta til etteretning. Hvorfor noen Nato-remmer og et par Seikoer skal utelukke løse kvinnfolk er det bare ikke hold i!;) Her er det viktig å holde tunga rett i (valgfri) munn... Sprit og løse kvinnfolk går i perfekt harmoni med et lekkert ut på armen, se bare på James Bond...

Haha, så sant så sant!

Nå tror jeg kanskje ikke kjæresten hadde blitt kjempehappy om jeg blåste penger på løse kvinnfolk, men sprit får jeg heldigvis lov til å handle litt av som jeg vil (enda). Brunt visdomsvann er aldri feil.

Siden jeg allerede har en 30 år gammel highland park stående kan jeg kanskje forsvare for meg selv at siden jeg jo hadde kjøpt den for en stund siden slapp jeg å kjøpe den på nytt og kunne heller bruke de pengene på dette.

Ja, det virker fornuftig og trygt tilpasset kvinners økonomiske logikkmodul.

Dette er et farlig forum for de med dårlig impulskontroll ;)

Hvilke Seikoer ble det?

Hørhør......:D

Er forøvrig enig med tråstarter. Jeg har også bestilt 2 stk Seikoer i dag etter å ha vimset rundt inne på forumet her. Ikke greit når habegjæret er stort. Den som har mest rælamikk når han dør har vunnet.....:cool:

Sinnsykt bra!
Er det ikke derfor vi alle er her?;)

Der er selvsagt en stor glede å se andre blåse avgårde kronene sine på fete klokker som blir avbildet her inne.
Prosedyre er:
  1. Kjøp
  2. Pakk opp
  3. knips bilde
  4. legg ut på TS
  5. motta kudos
  6. sjekk konto
  7. glem konto
  8. repeat the above steps...

Haha, stemmer ganske fint. Er dog et eller annet som går inn i loopen som vil forsterke slik at man plutselig synes det virker helt på sin plass å blåse et budsjett for en ferietur på en submariner eller noe annet skøy. Livsfarlig =).

Er dog et eller annet som går inn i loopen som vil forsterke slik at man plutselig synes det virker helt på sin plass å blåse et budsjett for en ferietur på en submariner eller noe annet skøy. Livsfarlig =).

Det er da helt normalt spør du meg. En ferietur varer i 1-3 uker, mens en Submariner går i generasjoner :mrgreen: