Farlig å være her på forumet

Haha, fin tråd å hente opp igjen Rød. Morsomt å lese de tidligere postene her med tanke på hva Christian har i samlingen per dags dato.

Utviklingen til Christian kan gå to veier med utgangspunkt i utviklingen det siste året.

1: Han vil enten ta den helt ut med diverse PP, AP, RM:)cool:) i edle metaller og med dyre komplikasjoner.
2: Han går på en skikkelig psykisk smell, og får det for seg at klokker er en dårlig investering. Han selger selvfølgelig hele samlingen og kjøper en kliss ny Polar pulsklokke eller en fornuftig Casio:(

En tier på at et av tilfellene blir realitet!

Haha planen er egentlig å ta det hele litt rolig fremover og sette pris på klokkene jeg har fått meg på relativt kort tid ;).

Så jeg vil komme med et innside tips om et tredje alternativ; "ikke så mye endring!"

Men ser man tilbake på denne tråden har jeg jo ikke akkurat ekstremt god track record på å forutse fremtiden :p

Haha, så sant så sant!

Nå tror jeg kanskje ikke kjæresten hadde blitt kjempehappy om jeg blåste penger på løse kvinnfolk, men sprit får jeg heldigvis lov til å handle litt av som jeg vil (enda). Brunt visdomsvann er aldri feil.

Siden jeg allerede har en 30 år gammel highland park stående kan jeg kanskje forsvare for meg selv at siden jeg jo hadde kjøpt den for en stund siden slapp jeg å kjøpe den på nytt og kunne heller bruke de pengene på dette.

Ja, det virker fornuftig og trygt tilpasset kvinners økonomiske logikkmodul.

Har du fremdeles den HP 30y? ;)

Yup! Er nok ikke like mye igjen som når jeg skrev det der men er ikke den det går mest av ;)

Ikke meningen å hijacke tråden, men jeg følte at den ikke kunne gå ubemerket hen. En av mine topp 3 whisky'er. Vanskelig å forsvare 2 høvdinger på en flaske sprit, men denne burde alle whisky-drikkere prøve.

Fin "modningsprosess" ref opprinnelig tråd

Hijack her må være lov ;).
Jeg er ikke uenig med deg! Hp 30yo er ekstremt fin. Kostbar; ja. Men en utrolig rund og fin men samtidig kompleks smak. Mild og utfordrende på en gang.

Dette er hvorfor jeg har den enda; special occations osv ;). Kommer vel dog snart, om jeg ikke er der allerede, til punktet hvor den må konsumeres (luft/mengde i flasken osv).