Fat lady på finn

Har vært diskutert før en eller annen plass, om du søker litt. :)

Men ja, den er svært overpolert.. Og det er mye av problemet med den..

Beklager at denne var tatt opp allerede. Gjorde faktisk noen søk, men tydeligvis ikke gode nok :D

Takker for raske svar. Da lar jeg denne gli pent videre.

Kassen på bilde nummer 1 ser ikke så verst ut, men er ikke samme klokka som på resten av bildene. Du får spørre hvilken av de to GMT'ene som er til salgs. :)

Kassen på bilde nummer 1 ser ikke så verst ut, men er ikke samme klokka som på resten av bildene. Du får spørre hvilken av de to GMT'ene som er til salgs. :)

Jøss! Ja, der sier du noe. Den på det første bildet ser jo riktig så grei ut, men resten...

Man ser også at det ene bildet mangler den markante ripen på bezelen.

Den har vært diskutert mange ganger her, jeg ser etter det samme :) Synd at man overdriver polering.

Det er ikke polering det som har vært gjort på den klokken, den er filet med fil eller smergelskive. Det er nesten umulig å avvirke så mye metall ved bare å polere. Eller det vil i hvertfall ta vanvittig lang tid..
Urkassen kan jo skiftes ut til en viss pris. Like ille er vel slitasjen på verket etter rotoren synes jeg.
Jeg vil knapt nok strekke meg til å kalle klokken som står til salgs for å være et restaureringsobjekt.
Prisen på den er ihvertfall helt feil. Men mulig den blir solgt??
Skal man sette den istand så vil den bli sinnsykt dyr..:cool: