Februarunboxing

lantin

Moderator
Medlem
29. okt. 2013
Innlegg
1.448
Sted
Oslo
Februar har vært en hektisk måned i klokkeboksen. Etter salg av Submariner, Hamilton, Orange Monster, og Bambino er det greit med noe nytt inn.


Førstemann ut er jeg absolutt ikke alene om å eie her på sonen. Lysten etter denne har vart en stundt, så når det dukket opp en tilnærmet ny utgave på ks var det ikke noe å lure på.

Omega Speedmaster Professional 311.30.42.30.01.005

Har nok blitt spottet et par ganger i "dagens klokke" allerede, men føler at et så ikonisk ur fortjener en egen unbox.
Den "nye" utgaven kommer som kjent med en latterlig stor boks. Kjekt å få med både omega sin velcro og nato. Kvalitetsfølelsen på omega-nato overgår alt jeg har prøvd av nato tidligere, men kan nok fortsatt ikke forsvare den svimlende prisen Omega krever for disse separat.

Nestemann ut er mer et spontankjøp. Nok en gang må jeg gi creds til sonen og medasylanter. Både mtp. hvor lett det kan være og omsette gammelt for å frigi midler til noe nytt, og hvor hyggelig det er å kjøpe brukt:)

Rolex Submariner 116610LV
Trengte en forandring, så en sub som ikke er like vanlig som den sorte føles som et trygt valg.
Fantastisk fargespill som bildene dessverre ikke rettferdiggjør. Er faktisk skremmende få bilder på nett generelt sett som klarer å få frem skiven. Kanskje en jobb for @Loevhagen :confused: (HINT HINT).

Med disse nykommerene satser jeg på at det endelig blir litt fred i klokkeboksen igjen.
 
Redigert:
Gratulerer med utrolig tøff duo! :D Flott unboxing og bilder *thumbsup*
Hulken er definitivt klar for vår, sol og sommer :mrgreen:
 
Gratulerer! :)

Generelt må jo dette være en perfekt kombo hvis man bare skulle hatt to klokker i boksen?
Begge kan brukes til det meste, men suben er litt mer "crazy" og badeklokke i tillegg?