Feil med Sub LV

Medlem
7. sep. 2010
Kjøpte Sub LV på Bjerke Karl Johan i juli. Det viser seg å være en feil med skrukronemekanismen. Ikke noe som påvirker vanntetthet, men allikevel en irriterende feil. Når du trekker skrukrona helt ut skal sekundviseren stoppe. Vel..., det skjer ikke på min nye Kermit. Sekundviseren fortsetter å gå selv om skrukrona er trukket helt ut. Hvis man røsker og sliter litt stopper den til slutt. Måtte argumentere litt med Bjerke før de aksepterte at det var en feil. Nå er den innlevert til service.
Synes det er skuffende at en helt ny `sportsklokke`til kr. 46.300 har mangler.

Det skjønner jeg godt, kjøper man noe nytt og dyrt forventer man det beste av det beste. At Bjerke ikke aksepterte dette som en feil med en gang er jo tragisk. Tror du hadde fått problemer med å selge denne på bruktmarkedet da det er vanlig "feil" ved falske Rolex klokker at sekundviseren ikke stopper ved pos. 3 på krona.

Du får nok klokken din kjapt tilbake! Lykke til

Dumt med feil, men slik kan det være med alle varer. Det er ofte feil med biler også, en vare man gjerne betaler hundretusenvis av kroner for.

Det viktigste er at saken blir ordnet opp i :) Evt. dårlig serviceinnstilling hos Bjerke kan ikke Rolex klandres for...

Murphys lov: ”Alt som kan gå galt, går galt” Det gjelder også dyre klokker.

Jeg har alltid opplevd topp service hos Bjerke, men dette er tredje gang på kort tid at jeg hører om dårlig service hos Bjerke/Karl Johans gt.

Snakket med en venn i helgen, han kalte Bjerke i Karl Johans gate for kaotisk! Det startet med en feilleveranse, Bjerke skulle bestille riktig del på nytt, men klarte å rote bort hele bestillingen…

I dagens marked har ikke Bjerke råd til missfornøyde kunder…

Kjøpte Sub LV på Bjerke Karl Johan i juli. Det viser seg å være en feil med skrukronemekanismen. Ikke noe som påvirker vanntetthet, men allikevel en irriterende feil. Når du trekker skrukrona helt ut skal sekundviseren stoppe. Vel..., det skjer ikke på min nye Kermit. Sekundviseren fortsetter å gå selv om skrukrona er trukket helt ut. Hvis man røsker og sliter litt stopper den til slutt. Måtte argumentere litt med Bjerke før de aksepterte at det var en feil. Nå er den innlevert til service.
Synes det er skuffende at en helt ny `sportsklokke`til kr. 46.300 har mangler.

Typisk at dette er avdelingen i Karl Johans gate, her er det masse surr og rot for tiden. Hvor er butikksjefen? Dersom du oppdaget denne feilen rett etter at klokken var kjøpt så synes jeg Bjerke burde byttet klokken i en ny.

Men må bare få si at du har kjøpt en knall fin klokke! Dette løser seg sikkert. Men vær obs. å sjekk at det er din klokke du får tilbake og ikke en annens....

Regards :)
AW

Typisk at dette er avdelingen i Karl Johans gate, her er det masse surr og rot for tiden. Hvor er butikksjefen? Dersom du oppdaget denne feilen rett etter at klokken var kjøpt så synes jeg Bjerke burde byttet klokken i en ny.

Men må bare få si at du har kjøpt en knall fin klokke! Dette løser seg sikkert. Men vær obs. å sjekk at det er din klokke du får tilbake og ikke en annens....

AW

Seriøst? Mener du at jeg kan risikere å få en annen Kermit tilbake enn den jeg kjøpte? I såfall som følge av rot eller av svindel? Det ville vært en dårlig deal da min er helt ny. Hvordan kan jeg sjekke det?

Seriøst? Mener du at jeg kan risikere å få en annen Kermit tilbake enn den jeg kjøpte? I såfall som følge av rot eller av svindel? Det ville vært en dårlig deal da min er helt ny. Hvordan kan jeg sjekke det?
Du har serienummeret på klokken. Leit å høre at det var feil på klokken, men du har 2 års internasjonal garanti og det vil bli rettet. Rolex er vel noe av det mest robuste du kan kjøpe ;)

AW
Har fått tilbake klokka nå. Alt i orden :)