Ferieminne

Medlem
3. mars 2010
Sted
Innlandet
Første dagen på ferie på Madeira datt jeg helt uskyldig over en liten, men fin klokkebutikk. Har aldri vært noen stor Rolex fan, har hatt en Sub nodate tidligere, men den solgte jeg igjen etter 2 måneder. Overraskelsen var derfor stor da opptil flere Milgauss´er bokstavelig talt kastet seg over en uskyldig turist fra utstillingsvinduet. Etter litt ferieflørting skjønte jeg at dette var mer enn bare en overfladisk forelskelse, og jeg hadde ikke noe valg annet enn å ta en av de med til en trygg tilværelse i Norge. At min kone også bifalt dette, ja oppfordret til det, gjorde at det ikke var tvil i min sjel.

Jeg bestemte meg for en 116400 med sort skive og skred til verket. Mens lenken ble tilpasset måtte jeg prøve en 116400GV på hånden, og jeg innså at det var den som var den riktige for meg. Derfor sitter jeg nå med en konto som definitivt er mer slunken enn den burde vært etter ferien, men heldigvis med et godt minne på armen.

(Beklager dårlige iPhone bilder):
IMG_0396.jpg

IMG_0397.jpg

IMG_0398.jpg

IMG_0399.jpg

Gratulerer! GV-er noe av det kuleste rolex lager.

Skummelt med varmt vær, penger på konto/kreditt og klokkebutikker.

Kult, grattis med nytt!

Jeg elsker Milgauss av flere grunner, de ser bra ut, har fin størrelse, også er de "toolwatches" av et litt annet kaliber enn andre. Jeg er elkraftingeniør, og disse klokkene ble jo laget nettopp for ingeniører og annet personell som stadig oppholder seg i høymagnetiske områder.

Problemet mitt er mangel på dato, jeg har litt vanskelig for klokker uten, så kommer disse noengang med dato skal jeg ha en!

Gratulerer :)

Jeg, for min del, håper Milgauss aldri kommer med dato :p

Ah, ferieflørten fra klokkebutikken som blir med hjem. En klassiker. Og en klassisk klokke. Gratulerer!

For å bli i overkant personlig: Var dere på Madeira på bryllupsreise? Da vi var der for noen år siden ble vi fortalt av lokalbefolkningen at det bare var to typer turister på Madeira: "Newly-Weds" og "Nearly-Deads"... Stemte for så vidt bra for vår del.

Ah, ferieflørten fra klokkebutikken som blir med hjem. En klassiker. Og en klassisk klokke. Gratulerer!

For å bli i overkant personlig: Var dere på Madeira på bryllupsreise? Da vi var der for noen år siden ble vi fortalt av lokalbefolkningen at det bare var to typer turister på Madeira: "Newly-Weds" og "Nearly-Deads"... Stemte for så vidt bra for vår del.

Takk! Nei, ingen bryllupsreise. Det nærmeste vi kommer er "Newly-Parents", var vår første tur med vår datter på 5 1/2 mnd. Hun koste seg også, til tross for at det ikke ble noen klokke på henne.

Gratulerer med en skikkelig tøff klokke! Det at din bedre havldel oppmuntret til kjøp er jo bare helt fantastisk :D

Gratulerer med en superflott klokke.:grin:
GV'en er det helt riktige valget i mine øyne.
Denne står definitivt på min ønskeliste, som begynner å bli lang...:roll:

At min kone også bifalt dette, ja oppfordret til det, gjorde at det ikke var tvil i min sjel.

Her gjelder det å smi mens jernet er varmt.
Har erfart at før eller senere stilles det spørsmål ved hvorvidt disse klokkekjøpene virkelig er nødvendig...:eek:
Kjør på! :mrgreen: