Første dagen på ferie på Madeira datt jeg helt uskyldig over en liten, men fin klokkebutikk. Har aldri vært noen stor Rolex fan, har hatt en Sub nodate tidligere, men den solgte jeg igjen etter 2 måneder. Overraskelsen var derfor stor da opptil flere Milgauss´er bokstavelig talt kastet seg over en uskyldig turist fra utstillingsvinduet. Etter litt ferieflørting skjønte jeg at dette var mer enn bare en overfladisk forelskelse, og jeg hadde ikke noe valg annet enn å ta en av de med til en trygg tilværelse i Norge. At min kone også bifalt dette, ja oppfordret til det, gjorde at det ikke var tvil i min sjel.
Jeg bestemte meg for en 116400 med sort skive og skred til verket. Mens lenken ble tilpasset måtte jeg prøve en 116400GV på hånden, og jeg innså at det var den som var den riktige for meg. Derfor sitter jeg nå med en konto som definitivt er mer slunken enn den burde vært etter ferien, men heldigvis med et godt minne på armen.
(Beklager dårlige iPhone bilder):
Jeg bestemte meg for en 116400 med sort skive og skred til verket. Mens lenken ble tilpasset måtte jeg prøve en 116400GV på hånden, og jeg innså at det var den som var den riktige for meg. Derfor sitter jeg nå med en konto som definitivt er mer slunken enn den burde vært etter ferien, men heldigvis med et godt minne på armen.
(Beklager dårlige iPhone bilder):