Feriepenger - ferie eller ny klokke?

Amund

Støttemedlem
Medlem
24. okt. 2009
Sted
Oslo
Det nærmer seg ferie, og feriepenger er alltid et hyggelig innslag i juni. Men går pengene i år til ferie eller er det nye klokker på gang, eller kanskje noen har råd til begge deler? Og i så fall hva slags klokke blir feriepengeklokken?

Selv blir det nesten bare jobb, men kommer til å unne meg et nyere Rolex sportsur - enten en submariner, gmt eller en explorer 2.

Verken klokke eller ferie på meg i år, blakk som ei fi##e :p

Til alle dere som er bedre stilt, lykke til med å brenne feriepenger på viktige ting (klokker) :)

Om feriepengene skal gå til klokke? Er paven katolikk?

Feriepenger får jeg ikke i ordets vanlige forstand, men det hender jeg får litt "feriepenger" fra noen kunder. Nå kan det også se ut som om jeg får tilbake noen titalls tusen på skatten og da er det ingen tvil om hva som prioriteres.

Longines Legend Diver, fortrinnsvis uten dato.

Feriepenger får jeg ikke i ordets vanlige forstand, men det hender jeg får litt "feriepenger" fra noen kunder. Nå kan det også se ut som om jeg får tilbake noen titalls tusen på skatten og da er det ingen tvil om hva som prioriteres.

Da blir du lykkelig! Garantert!:D

Meget fornuftig!
Blir både Seamaster og Longines Legend Diver på relativt kort tid, iferd med å ta av? :)