Fikk meg mesh-lenke til Speedyen i dag. Snadder!

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Kjøpte en mesh-lenke på watchuseek, av en kar i Sverige faktisk. Fikk den i posten i dag, og satt den på Speedyen min. Den er utrolig komfortabel å ha på, og ser grisetøff ut i mine øyne! Hva syns dere? :)

DSC_0004.jpg

Og DER har du min neste klokke.. Det vil si, det er 50/50 mellom en Railmaster og en SM300. Den var rett og slett ekstremt deilig den der! Hvor mye skal du ha for den? :D ;) Er det en Watchco eller en original?

Det er en Watchco, og er ikke til salgs :) Her sammen med Morinis urørte:

P1000228.jpg

Mesh er tøft, men jeg får ikke helt fot for det. Jeg tror den eneste klokka jeg synes kler det helt og holdent er Omega Ploprof.
omega-seamaster-ploprof-2009-2.jpg

Det er en Watchco, og er ikke til salgs :) ]

Hehe, jeg hadde heller ikke solgt min hvis jeg hadde hatt en! :D Hvor mye må man ut med for en Watchco-utgave?

Speedy Pro`n er bare nydelig på mesh. Har selv den orginale Omega mesh`n og den er bare maffig :mrgreen:
Synes mesh kan gi en kul retro look på visse klokker.

Railmaster og SM300 er de to neste klokkene jeg skal skaffe meg. Railmaster ser i mine øyne aller best ut på den brune krokoremmen med foldespenne fra Omega, men den var ikke helt feil på mesh heller :D Og Superocean Heritage burde ikke vært lov å sko med noe annet.. :)