Fikk denne av en kollega på mandag. Er en gammel skatt fra slutten av 50-tallet etter hva jeg ble fortalt og brukt hver dag på Strømmen Værksted i over 30 år og ligget i en skuff på et verksted siden 80 tallet. Klokka er nærmest smadra, men går merklignok greit selv dette. Startet å gå etter få runder på krona. Plexien må byttes og urverket helt sikkert renses(serves). Urverket sitter dessuten løst inne i kassa noe som sikkert ikke er bra.
Hvem kan ta denne jobben uten at jeg blir flådd og at jeg mottar den i retur før 2034? Dette er jo ei klokke til et par tusen fikset, og affeksjonsverdien er ikke stor for meg selv om historien bak den er råtøff. Ønsker å få beholde den så tro til historien dets som mulig, men fri for smuss og ny plexi. Kan sikkert skru på dette urverket/traktoren selv, men mangler deler og er redd baklokket er sveiset fast. Virker iallefall sånn når jeg prøver å åpne det.
Noen som har noen råd til hvor jeg skal gå og hva dette kan forventes å koste?
@MINUTE_REPEATER @Tom Henriksen
Hvem kan ta denne jobben uten at jeg blir flådd og at jeg mottar den i retur før 2034? Dette er jo ei klokke til et par tusen fikset, og affeksjonsverdien er ikke stor for meg selv om historien bak den er råtøff. Ønsker å få beholde den så tro til historien dets som mulig, men fri for smuss og ny plexi. Kan sikkert skru på dette urverket/traktoren selv, men mangler deler og er redd baklokket er sveiset fast. Virker iallefall sånn når jeg prøver å åpne det.
Noen som har noen råd til hvor jeg skal gå og hva dette kan forventes å koste?
@MINUTE_REPEATER @Tom Henriksen