Finn en feil...

Veil pris er høyere enn prisen til urverket.no
Reflekterer dette markedet?

Antar du mener veiledende pris er lavere enn prisen på urverket.no? :)

Usikker, synes dette var litt rart. Er det blitt en tilsvarende leveransesituasjon på 116710BLNR som det for noen år siden var på 116610LV (og LN) i utlandet? Lokale ADen hadde inne i forrige uke. Har ikke noe inntrykk av at ldet er presset her til lands...(?)

Hadde de hatt den på lager kunne jeg litt ha skjønt det, men står jo at det er bestillingsvare med 2-8 ukers leveringstid. Vil tro de fleste ADer i norge klarer å levere denne til veil. på ca. samme tid, eller?

Har sett at veiledende pris er lavere en urverket sin pris flere ganger, tror dette er noe med norske priser versus svenske, da dette ikke skjer på de svenske sidene. Urverket.no er jo bare en norsk versjon som uret.se har laget for å få inn litt oljepenger.

Edit- da fant jeg veiledende pris lavere en uret.se sin pris også http://www.uret.se/patek-philippe-aquanaut-black-dial-steel-p-7446.html, så da roter de vel endel og ikke helt vet hva de driver med.

Redigert:
For en snau måned siden sendte jeg en mail til urverket ang en Hamilton som de solgte dyrere enn deres oppgitte veiledende pris. Fikk da til svar at deres inn-pris var såpass høy at de tok noe mer enn veiledende...
En dag eller to etterpå så hadde de dog justert prisen slik at deres salgspris var hakket lavere enn den veiledende (veiledende var fortsatt den samme).

Antar du mener veiledende pris er lavere enn prisen på urverket.no? :)

Usikker, synes dette var litt rart. Er det blitt en tilsvarende leveransesituasjon på 116710BLNR som det for noen år siden var på 116610LV (og LN) i utlandet? Lokale ADen hadde inne i forrige uke. Har ikke noe inntrykk av at ldet er presset her til lands...(?)

Ja, det var nok det jeg mente.
Men jeg fant feilen;)