Finn suger hestesnabel!

Medlem
11. juli 2008
Sted
Kalmar
Da har jeg prøvd et par ganger å få fjernet annonsen til fyren som selger åpenbare kopier av AP, Panerai, Hublot....etc...........dette svaret fikk jeg så av finn:

"Hei og takk for tilbakemeldingen din!

Vi har dessverre ingen anledning til å stoppe disse annonsene da annonsør selv går god for at dette er lovlige produkter.

Dersom vi skal kunne stoppe disse annonsene må vi få henvendelse fra merkevareleverandøren som bekrefter at dette er uekte/uoriginale produkter.

FINN.no har et eget varemerkeprogram mot piratkopier og forfalskninger for varemerkeeiere. Gjennom dette programmet sikrer varemerkeeieren seg retten til sitt varemerke på FINN.no. Vi anbefaler deg å tipse varemerkeeieren av dette produktet om programmet.
Mer informasjon om varemerkeprogrammet finner du her: http://www.finn.no/finn/article/finn_info_1b"

Går det ann å være så naiv?? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Fått den samme mange ganger jeg og ...

Jeg anbefaler likevel alle som kommer over disse å klage. Mulig at vi kan kompensere med mange klager.

Klart det er irriterende med slike annonsører, men dessverre så har faktisk Finn mye rett i det de hevder. :twisted:
Det må nok en politianmeldelse til, med tilhørende ansvar for fremlegging av bevismateriale. :evil:

Personlig synes jeg at Finn burde skjønne at når flere av oss klokke-freaker gjør dem oppmerksom på at en annonse klart er av et fake produkt, at de for å opprettholde en noenlunde seriøs posisjon i annonsemarkedet, burde tatt affære !

På QXL kan ofte finne ennå flere merkelige "originale" klokker for salg !